Ja, deed ik ook. Als je verders geen medische problemen hebt, maakt dat toch niets uit? Hoogstens kan je water breken, maar dat kan overal gebeuren.
Bij mijn zoontje heb ik tot aan de bevalling auto gereden. Deze zwangerschap denk ik weer. Als alles goed blijft gaan.
De dag voor de bevalling ben ik nog gewoon naar mijn familie gegaan anderhalf uur verder op nooit geen concentratie problemen ofzo hoor
ik rijd ook nog steeds, weet alleen niet hoelang nog, want pas gewoon bijna niet meer tussen de stoel en het stuur haha... maar zolang het nog gaat, blijf ik nog sjezen...
Ik rij niet langer meer dan een uur omdat mijn concentratie dan flink afneemt. Het wordt steeds erger dus wie weet stop ik wel. Als ik vind dat het niet verantwoord is rij ik niet!
Met 40 weken en 7 dagen zelf naar strippen gereden en terug hielp niks dat strippen hihi. Met 40 + 9 naar zoetermeer (vanaf delft) wilde shoppen hihi. En met 40 + 10 bevallen dus echt tot laatste dag. Moet wel zeggen vriendlief heeft geen rijbewijs.
Hier ook gewoon tot aan bevalling hoor. Wel zo makkelijk als je nog meer kids hebt en boodschappen moet doen
Gewoon tot aan de bevalling. Bij Eva weet ik het niet precies meer, maar de laatste controle was op een vrijdag, was toen 40+5 (met 41 weken bevallen). Liever met de auto dan met de fiets . Bij Lisa met 40+3 naar de markt geweest. Die nacht begon de bevalling.