Hallo allemaal, even vraagje... Ik moet over een week ongesteld worden. Vlak daarvoor heb ik altijd een buik die erg rommelt. Vandaag heb ik dat ook! Ik dacht toen ik het voelde meteen; laat maar, je wordt gewoon ongesteld... Of zou dit ook één van de symptomen kunnen zijn? Tel daarbij op dat m'n borsten sinds vandaag aanvoelen alsof ze in brand staan en ik denk; wie weet, misschien toch.... Herkent iemand die borrelbuik en dat brandende gevoel in borsten? Graag hoor ik van jullie! x Queenie
Ik heb ook sinds een paar dagen een borrelbuik en gaan m'n darmen lekker tekeer Zie banner het kan er dus mee te maken hebben, maar wil je niet onnodig hoop geven..
Hoi Daydreamy, dank voor je antwoord! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Had jij die borrelbuik ook al voor dat je positief testte? En wat voelde jij allemaal in de periode tussen ei en NOD? "Wist" jij het al? x Queenie
Dank je Ik weet niet precies wanneer m'n NOD was, maar ik voelde na de eisprong al meteen veranderingen aan m'n (.)(.) ze werden gevoeliger en kreeg een soort spierpijn aan de zijkanten, verder begonnen m'n darmen idd lekker actief te worden en was ik elke dag heeeeel erg moe (nog steeds)
Ook ik heb een borrelbuik, de hele dag door...Moe ben ik gelukkig niet echt maar merk zeker dat er iets aan het veranderen is in my tummy! Voelt raar/onwennig/niet bekend....Voel mij ook net alsof ik een beginnend griepje heb, beetje sloom/soort van speirpijn in mijn borsten etc....
Hey Hallo, Ik ben nieuw hier...ben vorige maand gestopt met de pil, en moet over een kleine week ongi worden!? Ik heb allerlei klachten al... * Gevoelige tepels * Buikkrampen ( heel anders dan ik altijd had als ik ongi moest worden) * Recht en Links onder in me buik steken * Wisselende stemmingen * Vermoeidheid * Duizelingen * En ik word snachts vaak waker...mede door krampjes, maar soms ook om niets! De kans dat ik zwanger ben geworden is zeker aanwezig. Alleen daar tegen over..heb ik geen idee hoe mij cyclus is! Omdat ik 10 jaar aan de pil heb gezeten. Ook is het te vroeg om te testen... Waar hadden jullie last van? Vind het allemaal zo spannend ineens! Gr.
Oke..tja..tis zo moeilijk..zijn het symptonen van een zwangerschap? Of ist 'gewoon'ontpillen? Maar omdat ik me anders voel dan anders...word ik toch onzeker! Me gevoel zegt..tis meteen raak geweest! Maar verstand zegt dan weer...maak je niet zo gek, zit tussen je oren! Gewoon afwachten dan maar! Al blijf ik erg benieuwd na wat alle andere die me voor zijn geweest hebben ervaren in de eerste prille weekjes...
hey hallo ik heb sinds enkele dagen ook serieus wat krampen en steekjes in de onderbuik en in mijn zij. ook heb ik al sinds vrijdag hoofdpijn en kan ik moeilijk in slaap raken ook al ben ik best wel moe
hallo ik heb ook eem borrel buik ook last van steken in mijn buik links en rechts had gister ongi moeten worden maar niet geworden, negatieve test vanmorgen. ookm heb ik last van borsten een raar gevoel de ene keer steken en de andere keer weer een ander gevoel die ik niet kan uitleggen. groetjes annelies
ik had toen ik net gestopt was met de pil (september 2007) 4 maanden achter elkaar een borrelbuik, maar helaas geen zwangerschap ik wil je niet ontmoedigen hoor. Ook heb ik 1 dag na mijn ei, ontzettend pijnlijke borsten tot aan mijn ongi. Zal voor je duimen dat het wat betekend
Ik had zo'n 5 dagen voor mijn NOD een borreld gevoel in mijn buik. Dacht dat ik griep ging krijgen. Toen maar een test gedaan met de gedachten, het zal wel niet raak zijn... Maar zie mijn banner
ik had/heb dit ook al een dikke week, bij mij was het mijn ongi dat door ging komen. Veel van mn vriendinnen hebben ook last van hun darmen voor ze ongi worden.. Ik wil je niet ontmoedigen maar je lijf kan je heel erg voor de gek houden hopelijk is het voor jou raak!
Hey Hallo.. Tis erg verschillend allemaal, bij de 1 betekende het wel wat, bij de ander betekende het niets! We zullen netjes af moeten wachten tot onze NOD! Ik ben me er zelf wel bewust van dat het niets kan zijn, en dat je lichaam je voor de gek houd! Alleen ja, t blijft anders voelen dan anders...spannend dus! Ben erg benieuwd hoe het met de meiden gaat die ook 'kwaaltjes/symptonen' hebben of het raak is...of misschien toch niet!