Ik ben een 26e jarige moeder van een kindje van 16,5 mnd en slik Microgynon 30 vanaf na de bevalling, altijd op tijd ongesteld (zo'n 2 a 3 dagen na de laatste pil van de strip). 10-02-2008 ongi geweest en zou rond de 9e maart opnieuw ongesteld moeten worden. In de 1e week en de 2e week een pil van de strip vergeten en de dag erop alsnog ingenomen. Nog steeds niets te merken hier kwa ongesteldheidspijn, wat ik eenm dag voor de ongi altijd erg pijnlijk heb. Ben alleen erg moe (ruime 2 weken), misselijkheid met vlagen en sinds gisteren ook overgegeven. Een gekke buikpijn en gevoelige borsten, daarnaast heb ik met vlagen hoofdpijn. Heb 3 testen gedaan, allemaal negeatief. Heb 11-03-2008 (smiddags), 14-03-2008 (sochtends) en 20-03-2008 (sochtends) getest. Ik heb net gebeld voor een afspraak bij de HA, aangezien ik ook medicijnen slik voor een te hoge bloeddruk en dit (in de bijsluiter) schadelijk kan zijn voor t vruchtje (mocht ik zwanger zijn). De assistente zei dat ik niet zwanger kon zijn, als de testen negatief waren, toch moest ik even langskomen ivm de medicijnen die ik slik. We wachten dus af... Ik heb dezelfde kwaaltjes als bij mn eerste kindje. Ik wist toen niet dat ik zwanger was, maar het komt precies overeen met nu. Ookal kan iedere zw.schap anders zijn... Hoe onzeker kan je zijn / worden zeg... Negatieve test is niet zwanger, dat is wat mij verteld werd. Waarom dan toch die kwaaltjes. Mocht t zo zijn dat ik zwanger ben, is het meer dan welkom hoor, begrijp me niet verkeerd.
hoi ik was ook aan de pil toen ik zwanger bleek te zijn. ik ging na de ha toe met klachten van erge rug en buikpijn wa sveel moe en veel plassen en pas 2 weken na de ha bezoek was me test licht! positief dus je kan wel degelijk zwanger zijn ondanks herhaaldelijke negatiefe testen
Al is de kans klein, het KAN wel. Zeker als je onzorgvuldig met de pil bent geweest en je de klachten herkent. Een bloedtest zou je uitsluitsel kunnen geven. Succes!