hallo ik moet nog 11 dagen en dan kan ik me pas testen maar heb al een aantal dagen het gevoel alsof mijn tepels in de brand staan haha en nu krijg ik ook last van me onderrug en opgezetten buik en vresselijke honger maar ik wil graag weten of er ook vrouwen zijn die last hebben van borelen in de buik ? want ik heb het niet de hele dag maar als het gaat borrelen is het goed aan het borrelen haha dus ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die daar last van hebben gr cynthia
hahah ja tocccccccch ik denk ga wer ff nieuw onderwerp maken haha kijken hoeveel vrouwen er ook last van hebben gr cynthia
ikke ook hoor moet ook nog 11 dagen als het goed is maar ik word hellemaal gek van mezelf ik heb al een aantal topics gemaakt die gewoon niet beantwoord word maar wel tegen me zeggen dat er al iets open staat van mij ik krijg gewoon geen antwoord maar nu eindelijk dus wel gelukkig en nu kan ik mee praten hier
hahaha lekker met ze alle borrelen ik heb het ook maar niet de hele dag soms lijkt het net alsof je honger heb maar ik heb het ook als ik net gegeten heb mensen kijken me helemaal aan haha gr cynthia
wat ik heb gelezen he is dat het gewoon aan je darmen ligt en dat je dus niet goed eet als je maag borrelt zou dat kunnen denken jullie?
Volgens mij eet ik supergezond, zoals altijd dus ik kan mij dat niet voorstellen. Maar ik heb wel een beetje rare darmen, voordat ik zwanger werd borrelde het bij mij ook wel eens. Het is bij mij ook niet altijd, vaak alleen 'savonds en ook niet altijd even erg of elke avond.
raar he dat het zo kan borrelen ik moet nog een aantal dagen wachten het is mijn 1e ronde verwacht er niet veel van maar je weet het maar nooit mijn vorige menstruatie kwam 8 dagen te vroeg en ik heb er nu nog geen last van heb trouwens wel veel bobbeltjes op me tepel en die zijn wit echt raar haha gr cynthia
nou damens ik had me Calculator verkeerd gerekend haha stom he :S dus mag me over 3 dagen testen ik verwacht er niet te veel van maar ga me steeds beroerder voelen krampen door heel me buik heen maar niet de heledag me tepels zijn gevoelig heb steeds gevoel dat ik moet overgeven dus ben echt benieuwd jullie horen het wel als ik ongi of niet ongi ben geworden gr cynthia
Ik heb ook last van een borrelende buik , maar dit heb ik normaal ook wel af en toe. Dat zijn mijn darmen, heb een gevoelige of spastische darm. Volgens mij borrelt het bij mij vlak na de eisprong ook meer. En als ik veel spanningen heb ook. En bij bepaald voedsel. Hoop dat het raak is Cynthia! X Nikkie
hier ook borrels tot enmet in mijn buik (geen alcohol,grapje), zijn mijn darmen die zijn aardig van slag sinds ik zwanger ben succes cynnie
hej meiden ja dank je wel hoop dat het raak is maar je weet het maar nooit de duivels kan ineens doorbreken haha ik laat het jullie zeker weten gr cynthia