vlagen van duizeligheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb vandaag de hele dag al vlagen van duizeligheid. Sinds een half uur constant. Ik heb wel een lage bloeddruk, dus zal zometeen eens meten. Misschien heb ik een dipje. Heb ook van die rare steken,drukken in mijn lies. Soms doet het gewoon zeer. :( Ik zat in de auto en keek achterom naar rechts en kreeg een pijnscheut in mijn lies. Ik ben wel erg in mijn nopjes vanavond. Ik wil niet teveel hopen maar nu stiekem toch wel.. ;)

liefs wies

2. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Hoi Wies 31,

Heb ik ook last van sins zondag, soms echt enorm duizelig.
    Heb vanmorgen een test gedaan (test van deze site) negatief, er staat bij dat je hem al viet dagen voor je nod kunt doen, zit nu moet maandag ongi worden, dus ben heel benieuwd, misschien te vroeg gestest, mischien gewoon toch niet zwanger.
    We blijven hopen.
    Succes jjj he!

Groetjes.

3. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Voor mijn NOD had ik ook echt last van duizelingen. Dacht eerst aan stress ofzo.. Als je er normaal geen last van hebt, en nu wel, is het wel verdacht ;) Ik hoop het voor jullie!

Die pijnscheuten in de lies komen me ook bekend voor, maar die had ik ook voor elke menstruatieperiode. Duizelingen weer niet..

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor jullie reactie. Carla, misschien is het nog te vroeg voor testen en heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt. Bij de een is dat wat vroeger als bij de ander. Ik hoop dat je maandag positief test.
    Ik had het vandaag weer. En had op tijd gegeten. Heb mijn bloeddruk nog gemeten, en die was voor mijn doen zeer hoog juist. normaal komt mijn bovendruk net bij de 100, nu was ie 123.
    Ik temp ook, en soms ook 's avonds. Vaak ligt dat gelijk, en heb net getempt, ligt 0.6 hoger dan vanmorgen, 37.0 . Ik heb de 36.7 ooit getempt, maar hoger nooit! Ik ben nu toch wel benieuwd!

Deel Deze Pagina