Pfff ik weet wel dat ik me veel te druk maak. Maar ik voel dus echt helemaal niets... geen opgezette of pijnlijke borsten, niet misselijk (was ik af en toe wel) Ik heb alleen maar buikpijn af en toe. ZIjn er onder jullie ook die echt nergens last van hadden of hebben? Ik ben zo bang dat het weer mis gaat, kan eigenlijk nergens anders aan denken. Probeer positief te blijven, zo van zolang ik geen bloed verlies is het goed. Alvast bedankt voor de gerustelling
ik had het tot 5 weken zwanger niet door.. achteraf gezien was ik eerder moe. en mn vriendje merkte op dat ik grotere borsten had gekregen. haha maar dat geloofde ik niet eens.. nu ben ik misselijk en pijn in mn borsten vooral.. en natuurlijk moe.. ik denk dat het nog wel komt.. je zit nog maar op 4 weken
Je bent inderdaad nog maar pril zwanger, dus geloof me... al die symptomen wachten je rustig op! Maar natuurlijk heb je ook vrouwen die hun zwangerschap symptoomloos ervaren, dus alles is mogelijk! En zolang je geen bloed verliest, no problemo!
Hier ook bijna (nog) geen klachten, alle grotere bortsten! En ik ben maar 1 dag verder Groetjes Jessie33
Hier ook weinig klachten. Als mijn vriend me er niet steeds aan zou herinneren (door te zeggen lieve mama ed) zou ik het misschien nog vergeten ook Toch ben ik blij met weinig klachten hoor. Zo blijft de zwangerschap leuk, want zoals ik het soms lees van sommige vrouwen is het met al hun klachten een hel geweest! Dan maar liever weinig klachten........
Nou meiden jullie geven ons wel goede moed hoor. Dat je ook symptoomloos zwanger kunt zijn. Geeft je kleine geruststelling dat je nu in deze ronde toch zwanger kunt zijn. had namelijk een paar kleine symptomen die gister als sneeuw voor de zon verdwenen en verloor meteen me hoop. Maar na jullie bericht kan het dus nog steeds thanks hihi
dat zei ik ook twee weken terug. maar nu.. pff hou op ik ben zo misselijk enzo je hoort mij niet meer zeggen dat ik niets voel.
Bedankt allemaal, ik moet me ook niet zo druk maken, maar ben nogal een tobberd van nature! En bij jullie kan ik alles kwijt! Ik ga gewoon rustig afwachten wat er komen gaat. En wie weet verlang ik over een paar weken wel terug naar de eerste week zonder symptomen Liefs, Annelies (die zich al iets minder zorgen maakt)
ja meid... je hoeft je ongerust te maken, ik heb nog geen dag last gehad! ik ben telkens blij als ik de echo zie want anders zou ik het niet geloven maar alles gaat goed en met de baby is alles perfect totnutoe dusja...je hoeft je geen zorgen te maken! nu klein beetje last van jeukende tepels en af en toe bloedneus...maar das pas sinds vorige week don't worry! maar ik ken dat gevoel, ik had net hetzelfde...wou zelfs liever misselijk zijn op bepaald moment om gevoel van zwanger te zijn te hebben...maar das ook niet leuk hoor meid! dus wees blij en geniet ervan! xxxx
wees blij dat je nog niet veel last hebt meis... over een maand zeg je oooh had ik het maar nooit gezegd! Liefs, Geraldine
hallo meiden toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik 9 maanden symptoomloos zwanger geweest ik heb in de 40 weken nog geen een klacht gehad dus je hoeft echt niet altijd klachten te hebben hoor groetjes chantal
Hoi allemaal, Ik durf nog niet te testen of ik zwanger ben. Ben wel twee dagen overtijd. Ik voel bijna geen symptomen alleen dat ik heel veel eet en af en toe misselijk. Zou ik zwanger kunnen zijn? Groetjes
ja dat zal kunnen gewoon testen heb je zekerheid Maar dat je het zo lang vol kan houden tot dat je gaat testen.. Ik had de 1e positieve test al een week voor mn nod.. Liefs, Geraldine
Ik had bij mijn zwangerschap helemaal geen kwaaltjes hoor, op wat steekjes zo nu en dan na! Mijn zoontje is nu 15 maanden, dus ik ben het bewijs dat je ook zwanger kan zijn zonder kwalen! Maar dat je onzeker bent begrijp ik heel goed! Ik was dat namelijk ook. Ik was voortdurend bang dat het niet goed zat omdat ik niets voelde aan mijn lichaam. Dus kop op, want achteraf kan ik alleen maar blij zijn als ik wel eens zie hoe ziek vriendinnen zijn... Succes ermee en probeer te genieten!
heey allemaal ik heb ook bijna nergens last van heb geen honger ofzo wat de meeste hebben ben wel vaak wakker snachts en smorgens vroeg terwijl ik nog steeds moe ben was gister zo moe dat ik geen kracht meer had om me tanden te poetsen en ik ben dan 2 dagen over tijd maar me lichaam maak nog niet echt duidelijk of ik zwanger ben of niet ik hoop het zo he me vriend is bijna jarig 4 juni zou echt wel mooi kadoo zijn ik doe trouwens een test op 3juni waarschijnlijk want heeft de dokter me aangeraden ik durf er niet zeker van te zijn al hoop ik het wel zo groetjes samantha
Net met de pil gestopt? Ik ben ook wel eens 3 maanden 'overtijd' geweest door het ontpillen in combinatie met PCOS. Dus zolang je lichaam nog geen duidelijke signalen afgeeft zou ik voorzichtig zijn.
Ik heb ook bijna nergens last van hoor, het enige wat mij opvalt is dat ik heel erg dorst heb en daardoor dus veel naar het toilet ren. Verder heb ik wel wat last van mijn (.)(.) maar dat is nu ook alweer bijna over... maareh, ik ben ECHT zwanger, alles erop en eraan bij beebje. Probeer je dus niet téveel zorgen te maken hoor! Geniet lekker van je zwangerschap!
Wat fijn om hier te lezen dat er meer meiden zijn die geen symptomen hebben. Ik ben natuurlijk blij dat ik niet zo misselijk ben, maar ik vind het ook vreemd dat ik zo weinig van de zwangerschap merk. Ik ben nu ongeveer 9 weken. In een boek over zwangerschap heb ik gelezen dat als ik nu nog niet misselijk ben, het ook niet meer zal komen. Maandag 14 mei de eerste echo, wel spannend hoor!
Hmmm volgens mij kan die misselijkheid ook later nog komen hoor. Vriendin van mij is vanaf week 12 tot week 40 misselijk geweest... ik heb zelf ook bijna nergens last van, tenminste niets dat me echt hindert. Wel wat sneller honger, rommelende darmen, veeeeeeeeeeeel plassen - vooral 's nachts - en af en toe zere tepels. En ook wel vroeger moe dan eerst. (heb vannacht van half 8 tot half 8 geslapen ) (hmmm t lijkt zo een hele lijst, maar voor mijn gevoel stelt het niet veel voor) k vraag me ook regelmatig af of het wel goed zit, maar heb met bijna 7 week een echo gehad waarop het hartje te zien was en dat stelt me wel ergens gerust, hoewel dat niet zegt dat het niet fout kan gaan, maar als ik daarover nadenk maak ik mezelf wel gek, dus ik denk er maar niet teveel over na. geniet ervan allemaal, groetjes sanneke