Pff..het zet gewoon niet door..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missguit, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Wat moet ik doen?:(
    Afgelopen za,hele dag al rondgelopen met krampen in de onderrug, t kwam bij vlagen en t ging bij vlagen.
    *Van za.op zondag om de 15 min. de hele nacht dus,rugweeen van uit onderrug en buik.
    Volgende ochtend VK gebeld, is langsgeweest heeft gevoeld maar alles zit nog dicht.

*Gisternacht redelijk geslapen alleen om 02.30u en 03.30 wakker en verder af en toe een rugwee gehad.

*Afgelopen nacht, drama, nu om de 10 min wakker worden door fikse rugweeen en nu ook uitstralend niet in buik maar in bovenbenen en af en toe mijn schenen..Ben kapot nu en mn dag moet nog beginnen.

Morgen moet ik eigelijk naar de VK..
    Zal ik nu eerst nog bellen om te overleggen van hoe of wat?Wat heb ze de rugweeen niet om de 5 min ofzo.Maar de pijn word ik ook niet echt vrolijk van...

(Ben nu 40w2dgn zwanger)

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ja, gewoon bellen en aangeven dat je het zo niet meer trekt.
    Het had mijn verhaal kunnen zijn trouwens, want ik ben vorige week wk woensdag begonnen met voorweeen en zaterdag bevallen, maar was best pittig aangezien ik al vermoeid was.

Gewoon voor jezelf opkomen.

Ik leef met je mee, rugweeen met uitstraling naar de bovenbenen zijn verschrikkelijk.

3. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ja, ik zou gewoon bellen om te vragen of ze even langskomt. Omdat je lichaam zoveel voorwerk heeft gedaan kun je aangeven dat je het fijn zou vinden als zij even kijkt of er al iets gebeurd is en je evt helpen door te strippen als dat lukt.

Mocht dat niet lukken kan ze het morgen wellicht opnieuw doen. Doodmoe aan je ontsluitingsweeen beginnen is niet te doen weet ik uit ervaring. Gelukkig zag mijn vk dat destijds in en regelde een ruggenprik. Daardoor een hele makkelijke bevalling gehad. Masr dat is een keuze die je alleen zelf kunt maken.

Sterkte en succes.

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    gewoon bellen hoor.. hier nog een met rugweeen en uitstraling tijdens de bevalling en wat een hel was dat! Heb op mijn blote knieen moeten smeken om pijnstilling! Mijn gyn was er niet, en hij was naderhand niet te spreken over hoe ik was behandeld. Volgende keer maken ze maar een notitie in mijn dossier.

Gewoon bellen en overleggen. Ik had ze op een gegeven moment om de 7 minuten en kon ook niet meer. Ik mocht gewoon komen!

5. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Ik heb even gebeld naar de VK en overlegd.Zij dacht ook aan voorweeen..
    Ze komt sowieso in de loop van de ochtend langs om even te kijken.
    Of anders strippen, mocht dat al wat zin hebben en anders vannacht een nachtje slapen in het ziekenhuis omdat ik al op mn wimpers loop.
    Ben benieuwd..

6. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Hoop dat het je helpt en je gestript kan worden. Op je strepen gaan staan. Jij bent de baas hoor.

Wens je heel veel succes, het is het allemaal waard.
    Hoop dat je rugweeen wegblijven!

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Dankje wel zonnebloem!
    Normaal bel ik eigelijk nooit naar de VK..maar goed soms moet je wel hé..en die rugweeen, echt nooit gedacht dat die zo 'gemeen'pijn kunnen doen..

8. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ze zijn echt heel gemeen. Ik had me er ook vies in vergist.
    Heb zelf de vk vorige week ook 2x met het schaamrood op de kaken gebeld dat ik dacht dat het was begonnen, bij de 3e x bellen (vrijdagavond) voelde ik me ook zo bezwaard, maar zij vinden het niet erg joh.. Zet je daar maar over heen.
    Jij bent nu het belangrijkste. Je bent echt sterker dan je denkt ook wat betreft de weeen in je rug, je kan ze aan hoor!

9. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Benieuwd hoe t is afgelopen

Deel Deze Pagina