bij de 2e zelfde klachten? zwanger of niet..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by maja82, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hey dames,

Heb even jullie advies nodig.. Ik ben na de bevalling vrij vlot weer ongesteld geworden en ook regelmatig. Nou ben ik alleen al een tijdje overtijd (ik weet niet precies hoe lang, hou niet bij wanneer mijn laatste menstruatie was, heel slim..). Ik ben niet 'bezig' om zwanger te worden, we gebruiken condooms. Als ik zwanger zou zijn zou het komen van voorvocht (hoe groot is die kans?) of van een eventueel scheurtje in het condoom waar we niks van hebben gemerkt.
    Ik heb al een tijdje vage klachten zoals misselijkheid, moe, duizelig, krampjes en licht gevoelige borsten. Eigenlijk constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar word het dus niet :( Nou had ik bij de zwangerschap van mijn dochter hele pijnlijke borsten, nu niet. Kan het zijn dat dat bij de 2e anders is? Zijn er dames die bij hun zwangerschappen 2 verschillende 'eerste symptomen' hebben gehad?
    Ik heb vorige week al 2x getest met een aantal dagen ertussen en negatief. Maar bij mijn 1e zwangerschap voelde ik al heel vroeg symptomen en testte laat negatief. Pff, lastig hoor. Ik wil gewoon ongesteld worden.
    Wat denken jullie? Ik ga vrijdag weer testen denk ik.

liefs Maja

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ben vergeten te melden dat ik zo'n 1,5/2 week geleden een klein beetje bloed verloren ben.. Ook al zo vaag.

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,355
    0
    0
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap last gehad van misselijkheid, en moeheid (vanaf voor mijn NOD) en nu heb ik eigenlijk bijna geen klachten. Dus ja, het kan iedere keer anders zijn.

Probeer anders eens een extra gevoelige test.

Liefs Vaam

4. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dankje voor je antwoord.
    Wat is een extra gevoelige test? Waar kan ik die halen?

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,355
    0
    0
    De matcare ultra test normaal al 6 dagen voor NOD en is via internet te bestellen op www. matcare .nl

Hoop dat je er iets aan hebt, succes.

Liefs Vaam

6. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dankje, heb direct eentje besteld.

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

May 30, 2008