Misschien heeft iemand tips Maar ik heb zo onwijs last van een zeurende pijn onderaan mijn rechter ribben.... Eerst was het alleen zeurend als ik lang zat...nu is het meteen al als ik zit, ook als ik lig begint het...( dat was eerst echt een verademing nu dus ook een kwelling) en het enige wat nog fijn is, is staan of lopen... Maar ja...dat kan je ook niet de hele dag volhouden.... Het doet nu zo zeer dat ik soms echt de tranen in mijn ogen heb en het doortrekt naar mijn rug.... Al paar keer bij verloskundige aangekaart maar ja, hoort erbij hoor je dan... Snap ik ook wel,maar de paniek breekt mij een beetje uit als dit nog 9 weken duurt..... Iemand misschien andere tips? Hij trapt niet tegen mijn ribben maar ik heb een te kleine buik voorde grote van het kind dus mijn buik is te vol zeg maar....
Hier al een tijdje last van mijn rib aan de rechterkant. Kindje ligt er heerlijk tegenaan met de billetjes. Het doet soms zeer en voelt beurs aan, niet echt fijn! Dat het doortrekt naar je rug herken ik niet. Ik heb ook weinig ruimte ( kleine buik ) maar met indalen gaat het wel wat zakken en krijg je iets meer ruimte. ( meestal ) Maar het is vervelend en blijft een gevoelig plekje helaas.
Heb het ook. Verging soms van de pijn, en dan schopte hij nog niet eens er tegenaan. Ook een kleine buik hier, het groeit allemaal naar voren. vk zei ook het hoort erbij. Maar nu is hij aan het indalen en gaat het een stuk beter. Alleen die indalingsweeën.. Brrr
Hij is al ingedaald...loopt nogal voor op alles dus dat"geluk" heb ik niet meer... Helaas zit er dan niks anders op dan wachten tot mijn ventje komt....
Ja dat gevoel ken ik nog, het was vanbinnen allemaal beurs op sommige plekken en dan net die plekken deed de baby dan ook nog eens tegenaan schoppen of slaan met de handjes, pff.. Bij mij heeft het geen 9 weken geduurd, is na een aantal dagen overgegaan maar dat zal bij iedereen natuurlijk anders zijn. Toen de baby eenmaal begon in te dalen, merkte je inderdaad wel bij de ribben dat er meer ruimte was. Ook hier klein gebouwd en geen al te grote buik. Met een ruime jas zag je met 38 weken nog eigenlijk nauwelijks dat ik zwanger was als je het niet zou weten hihi.. mja de een zal sommige dingen beter voelen als de ander. Zo voelde ik het indalen wel goed van de baby en dat vond ik ook niet fijn pfoe..
ook ik heb hier last van, al moet ik zeggen dat het nu een stuk minder is doordat ik 1 keer in de week gemasseerd word door de fysio. en wat ook heel erg helpt is voor het slapen gaan vsm gebruiken.