ik ben nu 6 wken en 2 dagen zwanger.. ik heb een hele tijd veel last gehad van mijn onderbuik. dit heb ik nu niet meer.... wat ik me afvroeg is groeit het nog wel of is het normaal dat het komt en gaat.. ben nog wel erg misselijk en zeer gevoelige borsten... ben zwanger van de eerste dus het is allemaal nieuw en zo ontzettend spannend
Hoi ST23184 Ik heb precies hetzelfde! Misschien hoort het er bij dan, want we zijn ongeveer even ver Groetjes
laten we daar dan maar van uit gaan. sommigen hebben nergens last van of geen last van de buik en dan is het ook vaak prima.... spannend....
Ja precies laten we ontspannen brrr zo moeilijk, had echt nooit gedacht dat ik hier zo zenuwachtig over zou zijn, dat is nu wel mijn grootste zwangerschapskwaal aan het worden haha
Hé dat heb ik ook! Vorige week nog mega ongi krampen, best vervelend en vanaf drie dagen geleden heb ik daar lang niet meer zo veel last van! Nog wel hele zere (.)(.) dus dat is wel een goed teken
Heey meiden, Ik heb tot week 7 ongi buikpijn gehad en daarna nam het af.. haha bij mij kwam toen de misselijkheid pas te voorschijn.. de vk vertelde mij dat het geen kwaad kan..
hey, ik heb bij geen van mn 3 kindjes veel buikpijn gehad.. alleen af en toe een zeurend gevoel.. maar ja alles wordt opzij geduwd om je baarmoeder te laten groeien dus ik zou me er maar geen zorgen om maken en geniet van je zwangerschap liefs X C.