telkens voor nod al lichtbloed verlies, welke zwangere had dat ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mams1, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Denk ga het toch hier vragen! Niet om mij hoop te geven persé maar om beetje duidelijkheid te krijgen.

Ik heb steeds 5 dagen voor nod al licht bloedverlies, dit duurt 3 dagen dan 1 dag niks zelfs witte afscheiding en dan mijn ongi

Voor mijn idee heeft mijn baarmoeder dan veel te weinig tijd om een vruchtje te laten innestelen.

Bij wie was dit ook zo, iemand nog tips?

Kan het wel in het 'zwanger worden' topic plaatsen maar dat heeft natuurlijk geen zin, hier zitten alle zwangere :D:D:D

2. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Ik had dit ook altijd.
    5dgn voor nod al bruinverlies. Bij mij helaas een teken dat ik ongesteld werd.
    Bij beide zwangerschappen had Ik dit niet voor mijn nod!
    Voor mij dus duidelijk dat ik zwanger was.
    Wel paar keer gehad dat 5 Ik dan 2dgn voor nod bruinverlies had. Dan had Ik ineens hoop! Haha!
    Maar je kan dus duidelijk zwanger raken met dit 'kwaaltje'!

3. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Weet trouwens wel dat mijn gyn zei dat het iets met progesteron-tekort te maken kon hebben.
    Maar heb dit nooit verder uitgezocht omdat ik zwanger was daarna!

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Nu zoek maar eens in mijn berichten en lees mijn wanhoopskreten hierover... Na een miskraam in 2010 begon deze ellende. Vanaf een paar dagen na.eisprong bruin verlies of al wat.bloedverlies en zwangerschap bleef uit, kreeg er totaal geen antwoord op van de gyn. Toen we uiteindelijk de onderzoeken en mmm ingingen kwam er ook niets uit, er werd overigehs totaal geen aandacht besteed aan mijn zorg over het bruin en bloedverlies, superfrustrerend want ik had het gevoel dat het daar aan lag. Uiteindelijk werd het ivf en icsi, met omdersteuning van utrogestan, inderdaad eem progesteronpreperaat! Eigenwijs ben ik daar zelf mee aan de slag gegaan... Tsja en ik ben wel blijvens zwanger... Wat mij betreft was dat dus het probleem.

5. lola89

lola89 Lid

26 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook soms, maar ook toen ik zwanger bleek te zijn.

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Thanx!

Denk dus zelf ook aan progesteron tekort
    Kan blijkbaar makkelijk opgelost worden met vaginale pillen
    Ga t dus ook niet te lang aankijken :(

Deel Deze Pagina