ik durf haast niks meer te lezen alles wat je voelt kan 100 dingen betekenen. ovulatie, ontpillen, naderende menstruatie of zwanger. hoe meer ik lees hoe gekker ik wordt. Ik heb zelf ook een volle week al buikpijn, opgeblazen buik, misselijk soms, kramp, pijnlijke tepels etc etc maar ik durf er niks meer van te denken
ik heb daar ook last van met mijn eerst zwangerschap. ik heb last van gevoelige borsten moerlijk maar de wc kunnen miselijk heel erg moe. en ook rug pijn wat door trekt maar je buik. en nu is mijn buik zo opgezet het lijkt wel of ik nu 3 aan 4 maanden zwanger ben kijk maar op mijn foto. ik heb nu ook een borrelig gevoel. maar je wie weet is het we een wondertje. groetjes missie.
Die borrelende darmen enzo...kan dat ook al als je net na de eisprong zit? Ik heb er nl. behoorlijk last van!
mijn ellende is dat ik net gestopt ben en dus niet weet hoe lang mijn cyclus is en ook niet weet wanneer ik dus kan testen
@Irene: dat geborel heb ik alleen met de zwangerschap. maar het kan ook wat jij zegt denk ik. @peetje24: waneer was je laaste ongi. want dan kan je dat uit rekenen. Calculator heer kan je het uit rekenen. ik hoor het wel. groetjes missie.
@misie na stop met pil kreeg ik mijn onttrekingsbloeding op 15 januari. als ik dus 28 dagen neem, een gemiddelde cyclus, dan zou ik volgende week dinsdag ongi moeten worden. Maarja die onttrekkingsbloeding is geen echt ongi en ik weet mijn cyclus dus helemaal niet
Meis, zou er nog maar niet van uit gaan dat je gelijk "netjes" na 28 dagen gelijk ongi word. Komt maar weinig voor. Als je je er niet te veel op verheugd kan het tenminste ook niet tegenvallen als het niet zo is
wanneer kan ik dan het beste testen? Ik heb nu al 9 dagen kramp, buikpijn, pijnlijke tepels etc. Ik weet niet wanneer ik dan het beste kan testen. Ik dacht gemiddelde cyclus is 28 dus dat is dan voor mij volgende week dinsdag, als ik dan de zaterdag erna test? zijn er geen tests waar je het al eerder kunt zien?
Die van de kruidvat testen vrij vroeg positief heb ik me hier laten vertellen.En de testen van deze site ook volgens mij. Heb ik gelijk ook een vraag:Wat kosten deze en waar kan ik ze bestellen?
Dit is dus zoooo herkenbaar. Ik denk dat de vrouwen die er zo mee bezig zijn dat ze op dit forum komen het allemaal herkennen. Je lichaam blijkt opeens niet zo rustig als wanneer je aan de pil bent. En elk dingetje kan bij een zwangerschap horen, maar ook bij je menstruatie en dan ook nog eens bij gewone andere ongemakken/ziektes etc. Achteraf gezien heb ik twee maanden geleden eens zo'n last gehad dat ik nu denk dat dat een MK geweest is, maar aan de andere kant lijkt dat wat overdreven: je weet toch zeker wel wanneer je een MK hebt? Iets van anderhalf jaar terug was ik op mijn moeders verjaardag en had ik zo'n pijn. Toen was ik er nog niet mee bezig, dus nooit bedacht dat het en MK kon zijn. Ik was bovendien aan de pil. Nu heeft een vriendin van me, die gewoon aan de pil is, laatst een MK gehad. Nu denk ik: was dat toen ook een MK? En heeft dat invloed op je vruchtbaarheid? Van alles blijft dag en nacht door m'n hoofd spoken. Het wordt wat rustiger in m'n hoofd als ik ongi ben en de week erna. Vanaf dan is het kopzorgen over de eisprong en kopzorgen over of ik ajb deze keer gewoon zwanger kan zijn en dus niet ongi wordt. Ahhhhhh
Ik had juist de eerste drie keer na het stoppen met de pil een keurige cyclus van 28 dagen. Nu wordt het echter wat meer gokwerk. Voor mijn gevoel was die eerste drie maanden de pil nog niet echt uitgewerkt en daarna wel. Kan dat?
Meiden ik heb opeens super last van een plopjes gevoel in mijn onderbuik en het is opgeblazen en super rommelend. Zou dit dan een teken kunnen zijn? Heb het eigenlijk nooit voor naderende ongi! Wat denken jullie?