eerste symptomen of pms?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama1979, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik had in zwanger worden al een topic geopend maar daar weinig reacties gekregen.
    Ik hoop dat er hier meiden zijn met ervaring?!
    Al ongeveer een week heb ik de volgende klachten:
    - erg misselijk (maar niet overgeven)
    - een erg opgeblazen gevoel als of er een baksteen in mijn buik ligt
    - heel erg moe, futloos
    - vrijdag hoofdpijn gehad
    - stemmingswisselingen, ene moment heel vrolijk ander moment erg verdrietig, kom overal zwangeren tegen en iedereen praat over zwanger worden....

Ik heb dit vaker een week voordat ik ongi wordt, dus het zou PMS kunnen zijn. Meestal duurt het tot en met de ongi.

Gisteren kon ik het niet laten toch te testen, het kan tenslotte 2 kanten uit...

Helaas negatief, na heel lang turen dacht ik dat ik vaag wat zag maar dat was denk ik verbeelding.
    Vandaag lijken de symptomen wat minder te zijn dan de afgelopen dagen.
    Ik weet het niet meer. De test was nog wel erg vroeg, dag 28 nl..... (zie mijn banner)
    Zijn er meiden met veel pms klachten die zwanger zijn geworden en was er bij jullie duidelijk verschil tussen de pms en de zwangerschapskwaaltjes, kon je het verschil duidelijk merken?
    Ik ga er maar van uit dat ik een deze dagen gewoon ongi wordt....
    Ik ben erg benieuwd naar de reacties!
    Alvast bedankt!;)

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hallo mama 1979,

hier is zo moeilijk iets over te zeggen. Voor iedereen is dit anders het kan zelfs per zwangerschap verschillen. Ik had elke maand klachten, de maand dat het raak was, waren de klachten echt anders. Maar nogmaals dit zegt niets. 4 dagen te vroeg testen is wel erg veel. Nog even geduld dus. Hopelijk mogen jullie snel een wondertje verwachten.

3. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hoi Silsa,
    Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik weet dat het bij iedereen en iedere cyclus verschillend is.
    Ik heb rondes gehad dat ik heel veel last had voor de ongi en ook een ronde dat ik nietst voelde.
    Daarvan dacht ik juist dat dat misschien positief was, maar ook dat was het niet.
    Ik ben gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van anderen!

Deel Deze Pagina