Bandenpijn.. vervelend! Maar vanmiddag kon ik haast geen stap meer zetten, zo'n pijn had ik rechts onderin mijn buik. Ik herken dit niet van mijn vorige twee zwangerschappen en ben ook niet kleinzerig normaal gesproken..
Ik had het ook met fietsen en heb het wel vaker met wandelen, maar lang niet zo erg. Ik heb het toen aan de verloskundige gevraagd en ze gaf aan dat het inderdaad de banden zullen zijn als het onderin mijn buik is. Maar vandaag was ik echt bijna te laat bij de school van mijn zoon, omdat elke stap echt extreem pijn deed. Op de terugweg overigens weer nergens meer last van.
Ja, is waarschijnlijk "gewoon" bandenpijn. Voor een week of 3 terug rechtsonder ook een pijn gehad, totaal naar adem happen, geen houding weten. Kwartiertje later huppelde ik er weer over Ik stond verkeerd op van de bank waardoor een spier een klap kreeg.
Ohja vreselijk, bandenpijn kan echt heel gemeen zeer doen. Hier had ik het aan het begin van de zwangerschap als ik moest niezen terwijl ik lag, dan kon ik bijna niet meer bewegen en alleen maar huilen. Nu alleen nog als ik te laag heb gezeten en weer moet opstaan (altijd leuk als ik met de kinderen heb gespeeld).
Hier ook zo'n last van soms! Echt scherpe steken onderin mijn buik, dan lig ik opgekruld op de bank te wachten tot het beter gaat. Languit liggen in bed is daardoor ook geen optie meer. Dit is mijn eerste dus geen idee of het normaal is voor mijn doen!
Hopelijk is het inmiddels weer weg. Mocht dat niet zo zijn, kan het eventueel blinde darmontsteking zijn.
Yep. Bij de tweede was mijn man mij eens kwijt: ik stond tegen lantarenpaal aan te hangen van de pijn. Bij de eerste dat echt niet zo erg gehad. Bij de tweede met niezen al
Ja op de terugweg was het over, maar het deed echt niet normaal zeer. Af en toe nog wel iets last, altijd rechts onderin. Bij mijn oudste twee had ik dat echt veel minder (pijnlijk).
Misschien heeft er dan toch net even iets verkeerd gezeten ofzo. Fijn in ieder geval dat het gezakt is!