Hallo, Ik ben nu bijna zeven weken zwanger. Sinds een paar dagen heb ik af en toe hele heftige krampen in mijn onderbuik. Het voelt heel vlammend aan. Ik weet dan gewoon niet hoe ik moet gaan zitten en blijf dan maar rustig totdat het weer wegzakt. Meestal zakt het na een minuut of tien. Gisteren heb ik het 2 keer gehad en vannacht werd ik er weer wakker van. Het komt ook voor dat ik na die pijnen ineens naar de wc moet en dan heb ik meestal wat dunnere ontlasting. Ik heb de laatste paar dagen sowieso wat dunnere ontlasting. Wat kunnen die pijnen zijn? Ik maak me een beetje zorgen. Groetjes, Lieverd
hoi, het kunnen je darmen zijn, die werken onder invloed van je zwangerschapshormonen anders. Het kan ook de groeiende baarmoeder zijn. Eventueel kan het een blaasontsteking zijn. Je zou voor de zekerheid je urine kunnen laten controleren bij de huisarts. Mirjam
Bedankt Mirjam, Ik weet bijna zeker dat het geen blaasontsteking is, want ik heb dat al heel vaak gehad en weet hoe dat is. Gisteren weer drie keer krampen gehad en vandaag weer heel heftig. Zelfs een half uur achter elkaar. Ik denk dat ik morgen mijn vk ga bellen. Groetjes, Lieverd