hebben jullie wel eens enorme zin in een bepaald hapje of iets anders

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou de titel zegt het al hebben jullie wel eens iets van ja daar heb ik nu zin in

Ik had al 2 avonden zin in een gekookt eitje,
    vanmorgen maar eens gemaakt en wat smaakte die lekker zeg.

nu zit ik te bedenken dat ik enorme zin heb in een lekker toostje met franse kaas brie en een andere lekkere voor vanavond heb alleen niets in huis dus hoop nu dat de kleine man zo wakker wordt kan ik nog even rennen. ben bang dat ik moet wachten tot maandag om te halen.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja ik heb dat ook zeker!
    En als ik het eenmaal in mn hoofd heb moet ik zal ik ze hebben:)
    Nu ik zwanger ben is dat wel wat erger trouwens!

Van de week nog, de donuts waren 4 voor 1 euro bij de C1000 had ik in het foldertje gezien. Ik heb die dingen al jaren niet gegeten, maar had er ineens zo zin in! Helaas ben ik tot 2x toe erhene geweest maar waren ze op! Gister eindelijk gelukt.. mm dat was echt even genieten haha

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nu je het zegt....Ik zou wel een bamischijf lusten:p

4. marilouise

Leuk he hahaha
    ik ben niet zwanger maar heb dan zo ineens zo'n zin in een bepaald iets.

Toen ik zwanger was had ik het met 1 ding fricadel speciaal we hebben er zelfs ruzie over gehad toen.

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Had al weken trek in een milkshake aarbei van de mac, nou gister eindelijk langs een mac geweest, heerlijk was het ;)

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik heb het in mn 1e zwangerschap gehad...we zaten film te kijken om een uur of 1snachts, en kreeg toch zin in een broodje doner kebab...hier in de buurt niet te krijgen, dus zijn we nog even een half uur gaan rijden :D maar ik moest en zou mn broodje krijgen hahaha!

In de 2e zwangerschap heb ik dat gelukkig niet meer gehad, en tot nu toe in de 3e eigenlijk ook niet echt.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Nou, niet wel eens, maar regelmatig trek in een bepaald hapje.
    Zo kan ik opeens heel veel zin in een stroopwafel krijgen, een bepaald soort ijs, m&m's of een soort chips. Echt erg, af en toe moet ik dan gewoon naar de winkel en zoiets kopen.

8. marilouise

Helaas de kleine man slaapt nog dus geen brie voor mij vanavond

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;)Kipnugguts van de mc mmmm en dan met curry mmmm heerlijk.

Of een heerlijk patatje oorlog jammieee daar kan ik dan z.n trek in hebben of mijn favo shoarma. jammie

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jep! Chilli cheese nuggets van de burger king.. Soms echt een must have!

11. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb nu echt honger.
    Dus zin in ALLES.
    Mijn vriend is chinees halen en daar hou ik niet van.. maar ik heb er nu wel zin in.

Ik heb bijna elke avond zin in een broodje kroket.

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ja! In duitsland kun je een soort augurken halen, die smaken naar de zure bommen van de viskraam. Die pot zit super vol en kan ik zomaar in een keer leeg eten.

Verder kan ik vaak zin hebben in verse shushi, maar daar is helaas (waar ik woon) niet makkelijk aan te komen en ik ben er nog niet aan toegekomen om ze zelf te leren maken.

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mmm ja, al 2 dagen zin in monchou met rauwe ham.
    Helaas hadden ze geen rauwe ham bij de winkel dus heb ik coburgerham gehaald. Nu maar hopen dat dat net zo lekker is... :(

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja.. Bugles met Danishchef ( kruidenkaas)

Toastje met brie

Chocolade nootjes

Doritos met dipsaus.

Blokje kaas met mosterd.

chocolade.

Dit zijn de dingen waar ik zo ineens zin in kan krijgen. zoooooo lekker allemaal!

15. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb nu zin in die goedkope chemische voorverpakte macaroni en dan lekker opgebakken in de pan. Met mayonaise. Ik eet het echt nooit dus waarom ik er zin in heb...geen idee!

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik had zojuist zin in wafels :D en die zijn inmiddels gebakken en alweer op hihi

Deel Deze Pagina