Top, wat een lijst! Heb je toevallig een goed recept voor de arancini? Ik heb dat wel eens gegeten op vakantie en dat was heerlijk! En een goed recept voor een gegrilde-paprika-dip is ook welkom!
Thank you!! Ziet er allemaal heerlijk uit! Straks even man een paar dingen laten kiezen, gaat goed komen zo!
Wat bedoel je precies met "brooddeeg met een borrelworstje"? Klinkt wel lekker! En kwarktaartjes zijn ook een goed idee, ik zou bijna het nagerecht vergeten.
Je hebt van koopmans wit brooddeeg, daarin stop je een borrelworstje. Heel simpel en kindjes vinden het hier altijd lekker. Maak het ook wel eens voor kerstdiner op school. Je kunt het ook maken met bladerdeeg, maar dan wordt het een vrij vette hap vind ik. Bekijk bijlage 635326 Bekijk bijlage 635327 Bekijk bijlage 635328
Ik hou heel erg van een toastje met brie, walnoten en honing En dadels omwikkelt met spek, aan een prikker, in de pan bakken en daarna beetje stroop eroverheen ❤
Paprikadip. Neem 2-3 gegrilde paprika's, Blender deze met 125 gram feta. Voeg mogelijk wat extra water of olie toe als de dip te dik blijft. https://deliciousmagazine.nl/site/2019/05/24/zo-maak-je-zelf-thuis-siciliaanse-arancini/97888/ Ik gebruik altijd gewoon restjes risotto van het avondeten en doe er maar net door wat ik op dat moment in huis heb. Iedereen is er altijd echt dol op.
Hier regelmatig borrelhapjes op tafel. Een greep van wat op de plank ligt; - Dadels met zachte monchou erin - wrap rolletjes met kruidenkaas,kipfilet en rucola - wrap rolletjes met sambal-smeerkaas en salami - plakjes komkommer - diverse soorten kaas van de kaasboer - gevulde eitjes - augurkje met boterhamworst - asperges met ham - meloen met rauwe ham - vers gebrande noten - stukjes Zeeuwsspek - plakjes worst (div.soorten) - fuet - indische gehaltballetjes - kipspiesjes met chilisaus - Nacho's met kaas, pittige salsa en chilisaus uit de oven met zure room
Ik krijg gelijk trek bij alles wat ik lees! Kleine aanvulling op de rest: - Albondigas - Quesadillas (in punten snijden voor het serveren) - mini broodjes met pulled pork - spareribs - komkommer met gerookte zalm, crème fraiche en dille - mini appelflapjes mocht je wat zoets willen.
Hier mogen turks brood met humus en tapanades nooit ontbreken bij de borrelplanken. Verder doe ik altijd een ronde camembert in een ovenschaaltje. Kruis insnijden en wat honing ( en soms wat tijm) eroverheen. Lekker de kaas laten smelten in de oven. Korst wegklappen bovenop en heerlijk het brood en bijvoorbeeld worteltjes indippen. ( soort minikaasfondue)
Oja heerlijk! Dat maak ik wel eens en valt altijd in de smaak. Was al weer even geleden, dus dit komt er sowieso bij donderdag! De rest ook weer bedankt allemaal, jullie maken het ons erg moeilijk om te kiezen , alles is (of lijkt ons) lekker!