Een vraagje, ik hoop dat het hier goed staat. Weet iemand of Sylvanian Families figuren ook per stuk verkrijgbaar zijn, dus niet per familie? Ik heb nu een huisje en een meubelset waar allebei 1 popje van de chocoladekonijnenfamilie bij zit maar nu mis ik er nog 2. (Vader en broertje) Vind het een beetje zonde om nu nog de hele familie opnieuw te kopen want dan heb ik er weer 2 dubbel en ze zijn nou niet echt goedkoop.. Beide zijn ook wel weer i.c.m. meubels etc. te koop maar dat is niet mijn bedoeling. Ik kan ze zelf niet los vinden maar wie weet heeft hier iemand de gouden tip.. Alvast bedankt voor het meedenken!
In engeland kan je ze ook per 2 kopen bijvoorbeeld moeder en dochter dus ik denk misschien ook vader en zoon
In Japan worden ze per stuk verkocht, maar die importeren is een stuk duurder dan hier de hele familie kopen. Waarom koop je niet een andere familie erbij? Ze hebben zoveel leuke sets.
Ik wil graag die compleet hebben Vind ik ook wel grappig omdat wij zelf 1 jongen en 1 meisje hebben en de kinderen dat dus nogal eens naspelen. Dus ik wilde het graag ‘kloppend‘ hebben. En ik hoopte dat ze ergens bijv voor zo’n €5 per stuk los te koop zouden zijn maar dat zal lastig worden begrijp ik
Op de site van toychamp zie ik er wel een paar los. Bedoel je deze vader? Of wilde je deze meubels juist niet erbij? https://www.toychamp.nl/set-vader-chocoladekonijn-sofa je hebt ook een broer in de badkamer. Sorry, ik heb er echt geen verstand van, misschien zit ik er helemaal naast
Niet helemaal onmogelijk, deze familie is nu 2+1 gratis op amazon.de, dan zit je wel in de buurt van die prijs. Sylvanian Families 4150 Chocolate Rabbit Family, Mehrfarbig https://smile.amazon.de/dp/B0012NIL28/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_hJa5DbMP3T4B9 Ik vind het wel jammer dat er nu families zonder jongen worden uitgebracht, aangezien mijn dochter 2 broers heeft.
Ik zie het net ja, super! Dan bestel ik ook meteen de auto (volgens mij vind ik het nog leuker dan mijn dochter)
Dat wel maar dan vragen ze vaak nog zoveel dat ik zeker i.c.m. de verzendkosten net zo goed de complete familie nieuw kan kopen Maar bedankt voor de tip!