Hallo allemaal, Ja de sint is weer in het land en dan trekken wij lootjes. Ik heb de oom van mijn vriend, nu zie ik die heel weinig. Het enige wat ik weet is dat hij heel veel werkt en goed kan klussen en laatst een helicopter-vliegles heeft gedaan.... Heeft een van jullie misschien een tip voor mijn suprise... En dan nog een rijm... Moet er optijd mee beginnen, want het is zo moeilijk dit jaar! Hoop snel reacties van jullie te krijgen! Roep alles dat in je opkomt! Alvast bedankt
maak allemaal losse onderdelen van een helikopter dus bijvoorbeeld, de romp apart, de staart apart en de schroef/draaibladen ook apart en doe er een gebruiksaanwijzing bij voor de gein en een dichtje waarin staat dat hij de cadeautjes pas krijgt als hij hem in elkaar heeft gezet... tja ik moest alles zeggen wat er in me opkwam
Wat is je kado? Als het iets is dat in een schoenendoos past zou ik zeggen een helicopter. Propellors er bovenop....landingsgestel eronder...cabine maken en klaar.
Nou das het vervelende, hij weet ook niks te vragen! het kado past dus zeker in de cabine! Denk dat het op zoiets uitdraait ja! Bedankt voor de tips!
een helicopter maken is dan wel leuk ja. Je gedicht kun je dan als insteek doen dat nu hij zijn eigen helicopter heeft hij meer moet ontspannen, lekker rondvluchtjes gaan maken. Voor het gedicht gebruik ik vaak het rijmwoordenboek op internet; http://rijmwoordenboek.gedichten.nl/ Als cadeau kun je omdat hij goed kan klussen een bon van een bouwmarkt doen? Of je maakt een helicopterbouwmarkt, leuke combi. hahaha Sorry sla nu door!
Ik heb voor mijn schoonzusje een sneeuwpop gemaakt. Erg makkelijk. Twee balonnen, kranten, watten, behangplaksel, beetje oranje verf, of een wortel, stukje stof, voor de ogen en neus moet je even creatief zijn. De romp en het hoofd met papiermache maken. Dus papier op papier. Kijk maar in mijn album voor het resultaat. Ik heb in het platform onder de sneeuwpop een boek gedaan. Jij zou b.v. een klusboek kunnen doen. In de romp heb ik snoep, zoals letter, marsepein etc...
Ha ha, mijn elleboog. Ja dat lijkt inderdaad wat gek, Ik liet aan de dames bij april mama's 2007 zien hoe ik mijn elleboog kon overstrekken. We hadden het namelijk over hypermobiel zijn. Kom je daar ook een keer kletsen? Jij bent volgens mij toch nog in april uitgerekend? ( off topic, ) Bedankt dat je de sneeuwpop leuk vindt. Hij is inderdaad goed gelukt. En ook best groot. Ik denk bijna wel 50 cm.