Ik kan pas morgen naar de huisarts.. Maar het doet zo'n pijn.. Pijnstillers slik ik al.. Maar de pijn gaat niet weg.. Eten/drinken gaat gewoon niet .. Pijnstillers gaan er met pijn en moeite in.. Maar nu ?? Heeft iemand een tip voor me?? Ik voel me er echt beroerd door en heb ook nog de zorg voor 4 kinderen wat ff niet van het lijden dakje afgaat.. Ze maken bende van me huis (ruim ik altijd op maar dat gaat echt ff niet) ze mogen veel tv kijken van me .. Lang op de Nintendo ds iPad PlayStation of Wii u .. Nu kijken ze Netflix (dus voor hun is het ff een heerlijk leven) maar wil me zo graag weer goed voelen zodat ik de kids weer achter hun reet aan kan zitten .. Wie heeft de tip voor mij ????
Hai, klinkt als keelontsteking. Ik heb er ook last van gehad sinds de week voor kerst, eerst stem kwijt en toen ruim een week erge keelpijn en oorpijn erbij. Alleen had ik geen koorts. Bij mij hielp nurofen 400 wel, de pijn bij het slikken werd daar echt veel minder van. Verder veel hele koude dranken en waterijsjes. Veel beterschap. Onmogelijk ziek zijn met kinderen...gelukkig was mijn man met de kerst vrij en kon ik smiddags naar bed.