borrelnootjes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ALeV84, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Daar zou ik niet te makkelijk over denken. Aankomen tijdens zwangerschap is heel makkelijk, afvallen na de zwangerschap doordat je de extra kilo's aangegeten met bijvoorbeeld pinda's hebt is verdomd moeilijk.
    Ik heb heel gezond gegeten, maar krijg laatste 2 kg heel erg moeilijk af. Voor mijn zwangerschap zou ik ze zo afkrijgen, nu moet ik er heel hard voor werken. Maar goed, dat is off topic.

Onzin dat pinda's schadelijk zijn. Alles waar je kilo's van eet is schadelijk.
    Gewoon met mate eten.

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    :( ik hoor dit ook voor het eerst

mij is verteld dat noten juist goed zijn. nou weet ik niet of het ook vppr pinda 's geldt maar dat ik elke dag 4/5 walnoten 'moest' / zou kunnen eten omdat dit goed zou zijn voor het ontwikkelen van de hersentjes/ ogen van de baby :confused: i.v.m. omega 3

iemand anders hier iets over gehoord?

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik ben ook verslaafd aan pindanootjes, elke dag wel vier broodjes pindakaas met stukjes noot.maar naar aanleiding van dit topic zal ik minderen,
    wel balen hoor... :( je mag ook niets meer hebben.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoezo mag je niets meer hebben? Je mag bijna alles hebben, laat je niet gek maken hoor. Als je geen kilo's pinda eet is er niets aan de hand.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja dat omega 3 verhaal klopt. maar 4/5 walnoten is ook niet teveel, ook al zou het afgeraden worden ivm astma etc. een paar per dag is echt geen ramp, zo is vette vis eten ook heel goed als het 2 keer in de week gebeurt, vaker kan weer teveel dioxine betekenen.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

't Zou alleen om pinda's gaan en niet om walnoten of andere noten!

Deel Deze Pagina