Ik heb sowieso moeite met in slaap te vallen, maar vannacht werd het me wel iets té. Om 4 uur lag ik nog wakker, uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen, maar dit is heel frustrerend. Ook heb ik de laatste week ontzettend veel nachtmerries. Als ik wakker ben geschrokken van een nachtmerrie die ik heb gehad, ben ik helemaal doorweekt en het bed is ook nat. Dit gaat de hele nacht door. Heel vervelend. Is dit ook zo'n typische kwaaltje?
Ik heb hier ook veel last van gehad, maar het is bij mij wel een stuk minder geworden. Ik droomde trouwens niet alleen nachtmerries, maar ook hele intense 'gewone' dromen en erotische dromen. Het wisselde elkaar een beetje af, helaas blijven de nachtmerries langer hangen. Het is wel iets wat er een beetje bij hoort, niet iets om je zorgen over te maken. Hoewel het natuurlijk vervelend blijft als je niet kan slapen of angstig wakker wordt.
Hoort er inderdaad bij, ik heb het ook vanaf het begin . En inderdaad niet alleen nachtmerries, maar heel intens dromen. Met in slaap vallen heb ik geen problemen, ben alleen snachts vaak wakker en dan kom ik niet meer in slaap. En dat terwijl ik normaal echt geen problemen heb met slapen
Nu je het zegt, die dromen heb ik ook. Intens en erotische dromen :S dus het ligt gelukkig niet aan mij. Vannacht sliep ik na 6 uur 's ochtends. Best vermoeiend!