Hallo lieve meiden, Ben vandaag 5 dagen overtijd. Vanmorgen een test gedaan van wederom clear blue, en hij was negatief. Was dit keer bijna overtuigd dat het wel positief zou zijn. Heb een heel opgezwollen buik en al een paar dagen een constant licht misselijk gevoel. Ben ik nu toch echt niet zwanger en houdt mn lichaam me weer lekker voor de gek, of zou het kunnen dat ik nog niet voldoende hcg in mn lichaam heb zitten. Graag zou ik van anderen hun ervaringen willen horen. Zijn er mensen die pas heel laat na NOD positief getest hebben? Ik hoor het graag van jullie. Veel liefs van mij.
Ja, me too.....ik heb woensdag getest en was ook negatief....heb de HA gebeld en assistente zei dat ik pas over een week kon testen...weer wachten dus...
Balen is dit he meiden. Ik dacht vanmorgen echt dat het raak zou zijn,.... zo erg die onzekerheid. Normaal is mijn cyclus erg regelmatig, maar nu dus niet. Ik hoop voor mezelf en voor jullie dat we snel een positieve test zullen krijgen en hopelijk zijn er meer mensen met de zelfde ervaring dat ze veel later wel een positieve test hadden.
haay, ik had veel later pas een positieve test. 5 dagen na NOD pas een inimini licht streepje maar wel een die binnen 10 sec. verscheen en pas die week erop een duidelijke streep. dus alles kan blijkbaar... maandag naar de verloskundige dus dan hoor ik meer...voor jullie succes... en wat ik dacht is, de menstruatie blijft niet zomaar uit.... iniedergeval bij mij werkt dat wel zo angezien ik nooit een langere syclus dan 30 dagen heb gehad.. succes ermee meiden.
hoi, ik was 1 dag overtijd en heb toen getest. check mn album. verschilt denk ik zo per persoon. xxx muppie
zo zag die van mij er ook bij 4 dagen overtijd uit! dus ik zeg gefeliciteerd meid! heel veel plezier met je zwangerschap en hopelijk blijft alles goed gaan! liefs
aaaaaaaaah! ik kan het niet geloven! super spannend. Ik denk dat ik dinsdag nog ff naar de HA ga, kan ik gelijk even informeren voor m'n vakantie hoe en wat. leuk!
leuk hoor zo vlak voor de vakatnie zwanger worden! heb je gelijk wat moois om daar te vieren, nu maar hopen dat je neit al te misselijk gaat worden! succes bij de huisarts en nogmaals gefeliciteerd meid!
ja dat hoop ik ook! en het mooiste is.. op mijn verjaardag was ik het vruchtbaarst en hebben we tussen de visite door nog even gauw geklust... hihi
Hallo lieve meiden, Vandaag na 6 dagen overtijd helaas ongie geworden.... Bedankt voor jullie reacties
@Juutjuh: Had bij mijn eerste METEEN na bevruchting (10sept2005)heel heftige signalen. Viel zomaar in slaap, heftige misselijkheidaanvallen. Maar dacht: kan niet zwanger worden, dus zal wel niet. Toch naar de ha die meteen test voorstelde. Negatief. Dat was twee dagen na bevruchting bleek achteraf. Een week na bevruchting was in ongi. Niet een beetje, nee normaal dus veel. Pas op 31 okt positief getest, toen ongi uitbleef. Nu in eerste ronde voor een broertje of zusje. Heerlijk om er dit x wel vanaf t begin mee bezig te zijn en niet pas bij 7 weken zwangerschap. Let nu op alles. NOD over 6 dagen... Hoop op positieve test voor jou 1 dezer dagen. Liefs!
hoi ben nu een week overtijd en ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, vanmorgen een test gedaan: negatief. moet vanmiddag naar de huisarts voor iets anders. Ik vraag hem wel of ik een bloedtest mag doen. ik wordt echt gek van die onzekerheid. groetjes marlin