Hallo. Ben nu 11dpo en 5 dagen na innesteling en heb een positieve test. Ze knallen niet maar lopen goed op! Woensdag zag ik niks gisteren een licht streepje en vanochtend een nog donkerder streepje. Even wachten tot hij gaat knallen dinsdag pas mijn nod dus heel pril. Is het normaal dat je krampjes heb bij je heupen?
Ik had achteraf toen ik rond de 5 weken zwanger was ook menstruatieachtige krampen heel laag in mijn buik richting mijn liezen. Zijn groei pijnen...
Oke dat stelt me toch enigzins gerust, door mediche redenen moet ik de gyn bellen ipv vorloskundigen zodra zwanger ben. wanneer moet ik haar bellen? ik wil wachten tot na het weekend als mijn testen dan positiever worden pas bellen. maar na hoe lang moet dat?
Spannend, ik hoop voor je op mooie oplopende testen na het weekend! Wat betreft het bellen, zou ik gewoon doen als jij het wilt. Als je vroeg bent maken ze gewoon een afspraak met je voor over een paar weken Ten minste, zo zou ik denken gefeliciteerd!
Ik moest de gyn bellen op mijn nod. Ik heb een dag later gebeld op een vrijdag. Had de woensdag daarna ook meteen de eerste echo. Eerst alleen een vruchtzakje. Week later wat roze afscheiding en dus een extra echo. Toen een knijpertje. Afgelopen woensdag het hartje zelfs al gehoord en zit nu volgend de gyn op 7+4. Waarom loop jij bij de gyn?
Na in nesteling zie mijn ff kaart! Ik heb een hartaandoening waardoor bij de gyn loop. Voor de mogelijke risicos