Hej dames ik twijfel een beetje Vandaag 33+4 Normaal voel ik onze kleine man meteen al als ik wakker word smorgens als wakker word kijk ik altijd even op bed tv en geniet ik van zijn getrappel vanmorgen nix gevoeld dus dacht hou het even in de gaten, vandaag wel even bezig geweest in huis en in de tuin maar tussendoor vaak even lekker gezeten geen reactie, vanmiddag rond 3 uur zat ik lekker in de tuin van het weer te genieten en ineens 2 flinke schopjes dat ik Vl nog zij nou volgendsmij word hij lekker druk, maar het bleef maar bij die 2 schopjes begon me na het avond eten toch wel een beetje Zorgen te maken dus even rustig op de bank gelegen geen reactie toen maar gaan douchen daarna m'n buik insmeren , nog nix nou geprobeerd of hij zou reageren als Ik op m'n linkerzijde ging liggen normaal word hij dan helemaal Druk maar dat hielp ook niet, inmiddels lig ik nu weer ongeveer 40 min op de bank en net zo 15 min geleden voelde ik hem heel iets draaien maar meer ook niet , vriendlief aangegeven dat het me een raar onderbuik gevoel geeft maar hij zegt alleen maar doe rustig komt wel Goed, ik probeer zoveel mogelijk te ontspannen maar onderhand lukt dat ook echt niet meer, twijfel heel erg of ik het ziekenhuis zou bellen want de keren hiervoor dat er minder leven was ging hij aan de Ctg ineens als Een dolle tekeer, en Vl zegt ook je maakt je te druk en daar kan hij wel eens gelijk in hebben maar ik blijf en een raar gevoel bij houden kan het niet plaatsen waarom maar gewoon het gevoel dat er iets niet klopt of gaat gebeuren Wat zouden jullie doen of hebben jullie nog tips zodat hij eventueel wel gaat reageren?
Bij twijfel altijd bellen! Is er anders geen vk die je kan bellen? of ben je alleen onder behandeling in het ziekenhuis?
Ik zeg ook, BELLEN.. nu! even je verhaal doen en nadrukkelijk vertellen dat je een onderbuik gevoel hebt.
Altijd bellen, liever 100x komen als er niks is dan 1x niet komen en het wel ernstig is toch? Luister naar je moedergevoel!
Bellen. De vk vertelde mij; niet twijfelen we vinden je geen zeur liever 10 x te vaak dan 1 x te laat. Als je kindje het op de 1 of andere manier niet meer fijn heeft in je buik is het belangrijk dat ze hem kunnen halen op het moment dat ze er achter komen. Als je dan erg laat belt kan de conditie van het kindje al dusdanig verslechterd zijn dat de kansen van overleven ook minder worden. Die preek heeft mij wel geholpen om me over mijn 'zeur' gevoel heen te helpen.
Okee dankje wat me hier dus tegen houd is dat ik de laatste keer wel kreeg te horen dat ik het me allemaal Maar in zou beelden en daarom bel Ik ook niet graag en de vorige keer zat ik helemaal Overstuur op de terugweg in de auto omdat het me een gevoel gaf dat ik ze lastig viel
Ik kreeg vandaag nog een preek in het ziekenhuis over het bellen. Ik twijfelde of ik zou bellen, vond het niet nodig, maar nu word ik morgen ingeleid. Ze zeggen dat er babies zijn die veel bewegen en babies die weinig bewegen en alles er tussenin en dat is allemaal prima, maar als jouw baby zich niet meer aan zijn/haar patroon houdt, dan moet je bellen. Meestal is het inderdaad niks en gewoon een 'rustdag' of raar gedraaid zodat je het minder voelt, maar gewoon bellen. Het is alleen wel avond en weekend, dus waarschijnlijk nogal druk
Dat is dan wel een super slechte bejegening zeg! Kan me voorstellen dat je dat weerhoudt. Bel anders en zeg dat je bezorgd bent en vraag om hun advies. Ze laten je vast en zeker komen! Succes meis, gaat om het leven van je kindje, goed voor jullie samen opkomen
Normaal is onze kleine man dus altijd heel druk ik ga zo maar is bellen heb het nog even aangekeken of hij wat zou gaan doen maar helaas, hoever ben jij nu dan?
Bellen meid! Volg je gevoel. En gewoon een grote mond terug hoor! Daar zijn ze voor, ze moeten niet zeuren. Het gaat wel jouw baby.
Je moet echt bellen hoor! Natuurlijk kan hij gedraaid zijn, of een rustige dag hebben, maar dat kunnen wij/jij niet zien...
goed dat je gebeld hebt! hopelijk is alles goed miss is hij gedraaid of slaapt hij veel laat je weten wat straks de uitslag is?
41+2, dus ze mag er hier ook echt wel uit Maar ben blij dat je toch gebeld hebt en nu aan de CTG ligt. Ik duim dat alles goed is