'Borsje op'?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Duchess, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind die avondvoeding opzich prima hoor, maar ik moet vaak 's avonds weg (paard) en dat werd altijd zo laat, vandaar. Ik ging eerder ook wel eens (incidenteel) eerder weg en dan ging ze op bed met kwark of yoghurt, en dan kwam ze vaak voor een nachtvoeding, dus ergens had ik verwacht dat dat ging gebeuren, maar dat was niet zo. Het is gewoon een samenloop van allerlei omstandigheden denk ik. Maargoed al met al, is de avondvoeding eraf (pas net hoor) en vond ik dat wel prima, volgens mij waren we daar beide wel klaar voor. Maar helemaal stoppen nog niet haha! Ik had dus gehoopt dat die ochtendvoeding en zo nu en dan een nachtvoeding nog wel een tijd door konden gaan, maar blijkbaar is dat toch te weinig.
    Ben benieuwd of ze vanavond een avondvoeding wil bij mama...

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vanavond weigerde ze weer. Morgen weer een poging.
    Jee ik heb het er echt wel moeilijk mee merk ik, ik heb dit niet aan zien komen.
    Ze heeft vandaag dus 2 voedingen gedronken. Hoop morgen meer succes...

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En hoe gaat het nu?

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nou meid, misschien "kwakkelt" het zo nog een tijdje en "wen" je eraan... Meestal regelt de natuur dat soort dingen wel, hormonaal ofzo :)

Hier een echt borstverslaafd meisje, maar de laatste tijd kijkt ze soms een hele dag niet naar me om :D, buiten de vaste drinkmomenten als ontbijt, voor het slaapje en 's avonds voor het slapen. En die drinkmomenten zijn ook niet altijd even lang meer. Dan schrik ik ook best wel en denk: zo werkt dat dus, natuurlijk spenen! "Gelukkig" is ze af en toe ziek (nu) of anderszins hangerig en dan neemt ze graag en regelmatig tussendoor nog wat slokken :) Maar ik zou er ook erg van schrikken als ze het ineens wel prima zou vinden allemaal hoor.

5. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG wat een respect dat jullie zo lang kunnen doorvoeden. Ik zou er eerlijk gezegd wel mee willen kappen. Mn boops zijn nu sowieso extra gevoelig geworden. En haar zuigkracht gaat alleen maar omhoog *huil*

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Babel, dat merk ik inderdaad!In het begin is het een klap, maar het went. Ik bied haar nu sochtends en savonds aan en soms wil ze savonds wel en soms niet. Smiddags is helemaal geen succes, zegt ze standaart nee. Sochtends drinkt ze weer een goede 20 minuten dus ik denk dat het weer ok is. Nu moet ik zeggen dat we beide vlak na die bewuste ochtend flink verkouden werden, wellicht dat ik daarom een beetje een dip had in de productie. Van de week zei ze nog 1 x savonds bij de voeding dat het op was, toen ik haar zei dat ze dan zo vaak als ze wilde moest drinken bij mama en dat er dan weer meer melk kwam, ging ze gewoon door drinken hihi.

Deel Deze Pagina