Mijn oudste slaapt in de middag veel, heel veel! (2 jaar, 3 mnd) dit is zijn schema: 07:30 wakker 12:00 naar bed 16:30 wakker!! 20:00 naar bed Gemiddeld slaapt hij 4 uur in de middag en wakker maken is geen optie want dan is hij niet te genieten! Is dit wel gezond dat hij zoveel slaapt? Ga me toch wel zorgen maken of hebben meer kindjes dit?
ik laat mijn jongen niet langer dan 3 uur slapen in de middag. ik denk dat het komt omdat mijn zoon soms niet zo goed slaapt snachts(hij roept me niet maar blijft soms wakker, woelen en zo, ik hoor hem dan als ik zelf wakker ben. slaapt je zoon wel goed vast in de nacht?
Ja hij slaapt altijd erg goed, tenminste ik wordt niet wakker van hem. Ik heb hem wel eens wakker gemaakt maar dan is er niks met hem te beginnen dus dat doe ik ook niet meer
Gewoon later slapen, hij heeft veel slaap nodig. Mijn zoon slaapt ook nog veel. 's nachts 12 uren en 's middag 2 a 2,5 uren. en hij is bijna 3,5 jaar. hij heeft gewoon heel veel slaap nodig net als zijn moeder ik heb ook veel slaap nodig.
Kan ook te maken hebben met prikkels verwerken en dat zij aan het groeien zijn...lekker laten slapen nu is het nog niet zo erg. Moet zeggen mijn zoon is 7 en die moet echt om 7 uur naar bed en slaapt echt nog 12 uur....Als je zoontje savonds niet wakker ligt denk ik niet dat het een probleem is. Twijfel je toch even aan cb vragen...
Wou dat ik dit kon zeggen. Hier slaapt de kleine gemiddeld 12 uurtjes per 24 uur! Overdag 1 uurtje en 's nachts 10-11 met tussenpozen van wakker worden.
Is het een rustig of energiek kind? Denk dat dat ook wel scheelt namelijk. Mijn zoontje is best een druk kind, heeft altijd veel energie. 's Avonds gaat ie rond 20.30 naar bed, en 's ochtends is ie tussen 8.00 en 9.00 wakker. 's Middags gaat ie rond 14.00 naar bed, en slaapt tot 16.00/16.30. Maar soms heeft ie ook uitschieters dat ie 3 uur slaapt op een middag, maar dan heeft ie bijv. de hele ochtend buiten gespeeld.
Mijn kleine sliep in tijd ook zoveel , als niet meer.. Inmiddels slaapt hij minimaal 1-2 uur per dag. En hij vraagt om half 5 vaak of hij aub naar bed mag. Terwijl dat op zn allervroegst rond half 7 dan weer is (normale bedtijd 19.) Heb vorige week bloed laten prikken bij hem in overleg met de arts. Even kijken of hij gewoon een slaapkopje is , of iets anders. Mijn zoon is trouwens 3.5 groetjes.
Mijn zoon sliep op die leeftijd zo'n 18u per etmaal. Ook erg veel dus. Kinderarts gaf aan dat zolang kinderen zich blijven ontwikkelen en verder als ze wakker zijn het gewoon nodig hebben. Inmiddels is mijn zoon het uit zichzelf aan het afbouwen. Hoe gaat het met de ontwikkeling van je zoon?
Ja, hier ook zo'n slaapkoppie. Ze kan rustig drie uur of zelfs nog langer slapen 's middags. Ik maak me er geen zorgen om. Vind het af en toe ook wel heel erg lekker