Hi allemaal. Ik vroeg mij af wie zich in laat enten voor de mexicaanse griep? En zo niet waarom niet? Ik zelf wil het niet doen maarja wat als ... graag hoor ik hoe jullie erover denken. groetjes natas
ik laat me niet enten, doe ik ook niet voor de gewone griep. Deze griep is niet erger dan de "gewone" griep
Ik laat me waarschijnlijk wel enten na goede voorlichting en duidelijkheid over de risico's. ik krijg ook ieder jaar de gewone griepprik ivm met mijn medicatie die als voornaamste reden hebben het uitschakelen van mijn afweer systeem. Dus als de info en risico's duidelijk zijn ga ik wel enten
Wat Tientje zegt. Normaal loop ik ook niet naar de huisarts voor een griepprik, waarom dan nu wel? Deze griep is relatief mild, mijn weerstand is goed dus ik zie er totaal geen reden voor. Dan maar een keer een griepje, alhoewel de kans dat ik die niet krijg groter is dan dat ik hem wel krijg.
Ook dit hoort bij het bestaande topic van de Mexicaanse griep bij het onderdeel: Gezondheid. Deze doe ik dicht. Elmo