Borst en fles weigeren...frustratie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Buurvrouw31, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaritS

    MaritS Actief lid

    5 dec 2015
    469
    398
    63
    Ze krijgt op een opvangdag 300 tot 400 cc melk met pap. Eerste deel heel snel lepelend tot het weer dun wordt, de rest 'gieten' met bekertje. De nachten zijn pittig, maar ik begin door de voedingen heen te slapen. Thuis geef ik geen pap. Wil motivatie houden voor haar om af en toe nog wel te drinken.
    Ik werk 4 dagen per week en kolf op werk 3x per dag. Op weekenddagen kolf ik 1 a 2 keer. Productie is prima op peil, nachten helpen daar ook mee. Overschot aan melk doneer ik.
    Wat het probleem is is inderdaad onduidelijk. Al denk ik zelf dat zuigen ongemakkelijk /niet fijn voor haar is ivm hoog gehemelte. Ze heeft altijd moeite gehad met vaccuum houden. Dat hoge gehemelte hangt samen met te korte tongriem in baarmoeder ofzo.. Ook is ze bizar snel afgeleid, wil alles meemaken. Daardoor gaat het op een donkere kamer soms wel.
    Mn oudste, ook flesweigeraar, heb ik 2,5 jaar borstvoeding kunnen geven. Hoop echt dat we het nu een jaar vol kunnen houden,desnoods gekolfd. Misschien dat er een knop om gaat en ze opeens wel een fles neemt.. We blijven af en toe aanbieden.
     

Deel Deze Pagina