5 weken en geen symptomen meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by prisje22, Mar 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Op dit moment voel ik me echt een stresskip Ben zo bang sinds vandaag voel ik Geen zere borsten en misselijkheid meer Ben nu 5 weken en Ben erg onrustig iemand met positieve verhalen? :)

2. Vlindertje1990

Jul 12, 2015
    40
    0
    6
    Dit is een onzekerheid die je met je mee zal dragen vanaf het moment dat je een positieve test in handen hebt gehad, haha!

Ik had het ook, de ene dag zere borsten, de andere dag nergens last van. Dan weer een keertje misselijk, volgende dag helemaal niets. Ik ben nu 17 weken en voel me alsnog 9 van de 10 keer totaal niet zwanger. Waardoor ik me ook vaak onzeker voel.

Misschien ben je, net als mij, 1 van de vrouwen die weinig kwaaltjes krijgt. Ze kunnen natuurlijk altijd nog ineens komen, maar zolang je je goed voelt, geniet ervan!

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Haha ik hoop het. Je verhaal help wel volgens mij slaap k pas goed Als ik de echo Heb gehad haha

4. vlinder257

Mar 1, 2016
    80
    14
    8
    Ik heb dat ook en af en toe komt het weer terug. Het hoeft niet iets slechts te betekenen.

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Ah dat Maakt me Al rustiger en hoever Ben jij nu

6. Tassie11

Tassie11 Actief lid

Jan 18, 2016
    271
    91
    28
    Week 5-6 was ik heel misselijk. Ineens 4 dagen later totaal niet meer. Ik meteen stressen natuurlijk. Ineens bij week 8 is het terug gekomen en erger. Daarna weer weg en vanaf 10 weken ineens weer super misselijk.
    Kwaaltjes komen en gaan. Het hoeft niet perse iets te betekenen.
    Wees op dit moment blij en geniet van je zwangerschap. Want je kan je ineens over een week hondsberoerd voelen en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje .

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Eerste 12 weken verschillen je symptomen bijna dagelijks. Je kan niet alles te gelijk hebben hé 😉maak je geen zorgen. Van de week is t weer terug.

8. Foefoes

Foefoes Lid

Feb 19, 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tijd geleden heb ik een soortgelijk bericht geplaatst. Ik lette op elke pijntje. Bij mij deden mijn borsten zeer en ineens was dat weg dus stress! Doe het jezelf niet aan! Hcg is nog redelijk laag en moet nog stijgen. Met 8 weken piepte ik heel anders haha! Misselijk en maagzuur! Nu 12 weken. Komt echt goed. Geniet nog even van de symptoomvrije weken hihi

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb zowat geen klachten en het hartje heb ik al twee keer zien kloppen. :)

10. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Weet je, bij de zwangerschap van mn zoon had ik nergens last van. Ging fluitend de zwangerschap door zonder enkel kwaaltje.

In april vorig jaar testte ik positief en heb ik 12 weken lang niks binnen gehouden, als iemand naar m'n borsten wees deed t al pijn en ik was zoooo moe. Die zwangerschap is in juli mis gegaan bij 17 weken.

Wat ik bedoel te zeggen is, is dat symptomen helemaal niks hoeven te zeggen. Al snap ik je onzekerheid heel erg goed!!

Probeer te bedenken dat het vaker goed gaat dan fout en geniet van de dagen dat je je goed voelt. Het kan maar zo zijn dat je over een paar weekjes alle symptomen hebt die je je maar kunt bedenken ;)!

Succes met wachten en gefeliciteerd met je zwangerschap!

MinnieM likes this.
  11. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Heel herkenbaar hoor wat je zegt en voelt, maar het zegt allemaal niet zo veel ;) je kunt jezelf er helemaal gek mee maken daar reageert je lichaam dan ook weer op.
    Ik was altijd bang toen ik geen symptomen meer had en ik baalde weer als ik ze wel had! Hihi en uiteindelijk ben ik van week 6 tot week 16 echt enorm misselijk en moe geweest. Dan liever geen symptomen (want ook dan kan t gewoon goed zijn).
    Probeer vertrouwen te hebben. Je kunt toch niets anders dan moeder natuur haar gang laten gaan. En je druk maken levert stress op en dat is niet goed voor je uk.

12. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Wat Fijn!!! Gefeliciteerd

13. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Meid ik ben bijna 34 weken zwanger en vergeet serieus dat ik zwanger ben...
    Doe lekker me dingen, schoonmaken, boodschappen, honden doen en bij aankleden of omkleden is het oja die buik is dr ook nog hahaha. Of als ze begint te bewegen is het hey daar is me meisje. Ik liep gister zonder jas door mijn dochter haar school en werd wel 8x aangesproken hoever ik al was en dat ze er zo goed uit vonden zien en er totaal niet zwanger bij loop hahaha.
    Symptomen zeggen dus helemaal niks!! Maar de onzekerheid is heel logisch, dat heeft iedere aanstaande moeder. Pas op het moment dat je je kindje in je handen heb zal die onzekerheid weg gaan ;) probeer verder er gewoon van te genieten, het is namelijk zo weer voorbij :)

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Dankjewel meiden voel me al wat rustiger ☺

15. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Maak je niet druk :)
    Ik had in het begin helemaal geen symptomen :)
    Pas bij week 20 kreeg ik dingen waarvan ik dacht,hey dat heeft vast met de zwangerschap te maken :)

16. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    Ah Fijn om zulke positieve verhalen Te lezen Ben gewoon erg bezorgd na 2 miskramen 😐😳

17. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Dat is begrijpelijk,had ik ook hoor!
    Bij mijn eerste zwangerschap en dus een miskraam,had ik juist veel symptomen,de eerste paar weken.
    Probeer te genieten,hoe moeilijk ook soms.

18. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    doe ook zeker me best om te genieten had ik maar een luikje zodat ik even in me buik kon spieken haha:D

19. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Voor mijn huidige zwangerschap heb ik een miskraam en een chemische zwangerschap gehad. Daarom maak ik me nu heel snel zorgen om alles ;)

Bovendien had ik zeven dagen na de IUI (waar ik nu dus zwanger van ben) opeens geen pijnlijke borsten meer, heb daar toen zelfs nog hier op het forum over geschreven. En op m'n NOD werd ik gek van de krampen! Lag als een malle in bed te huilen dat de poging vast mislukt was enz. Ook had ik bruinverlies!

Dus ik heb m'n lesje wel geleerd dat symptomen of de afwezigheid daarvan echt niet altijd wat hoeven te betekenen :)

Share This Page