ineens pijn onderkant buik/schaamheuvel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ff een vraagje, ik heb ineens sinds een uurtje pijn aan de onderkant van mn buik van links naar rechts en dan net boven/achter schaamheuvel. Als ik gewoon zit of lig heb ik er niet echt last van maar zodra ik opsta zak ik zowat Door mn benen heen en lopen doet echt pijn. Ben 31 wkn zwanger en dit is ineens ontstaan, was aan het eten en stond op om naar de wc te gaan en toen had ik het ineens bij het opstaan. Verder geen klachten en die kleine prinses beweegt lekker nu ik ff ben gaan liggen.

2. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Klinkt als indalingspijn.. Dat is heel vervelend en kan soms even wegzakken, maar zeker als je loopt heb je er last van.. Sterkte ermee!

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik herken het met name sinds deze ochtend. Moet dan soms paar minuten wachten om rechtop te komen staan en sta dan eerst nog krom. Volgens mij hoort het inderdaad bij indalingspijn

4. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad met vlagen, had heel even gelegen en toen ik opstond had ik nergens meer last van, maar na een paar stappen liep ik weer krom. Maar zolang ik blijf liggen of zitten is er niks aan de hand...thanx voor jullie reactie, hoop dat als het van de indaling is, het niet te lang duurt 😳

5. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook bekkeninstabiliteit zijn.
    Heb ik ook en heb echt alleen last van mijn schaambot. Als ik stil zit of sta voel ik het niet maar van de bank af komen en weglopen of van de fiets afstappen doet echt pijn.
    Indalen doet een kindje toch nog niet met 30 weken?
    Ik heb trouwens fysio ervoor

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik had dit ook met indalen idd vervelende pijn en verweking van het schaambeen gebeurt ook in het laatste trimester dat kan het ook zijn

7. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekken instabiliteit ontstaat toch niet ineens?!?! Was nml aan het eten en toen ik ging zitten was er niks aan de hand maar toen ik halverwege opstond had ik er ineens last van. Indalen kan vanaf week 30 heb ik gelezen...ik heb er verder geen verstand van, vandaar de vraag... ik loop al bij de fysio ivm overactieve bekkenbodemspieren en rugklachten.maar die pijnen waren heel anders als deze...Deze zit echt onderin mn buik van links naar rechts en omgeving schaamheuvel.

8. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Volgens mij kan bekkenpijn (want instabiliteit heeft iedere zwangere vrouw wel omdat het allemaal week word) wel opeens ontstaan vanuit een abrupte beweging. Bijvoorbeeld door te snel op te staan. Ik heb bekkenpijn en t gaat redelijk maar stond laatst verkeerd op en kon meteen niet meer lopen door de pijn aan m'n schaambot en omgeving. Bij het indalen had ik vooral steken bij mijn baarmoedermond. Maar ja dit 's mijn ervaring. Bij iedereen is t weer anders. In ieder geval sterkte:)

Deel Deze Pagina