Vragen om strippen 38,6 wkn??

Discussie in 'De bevalling' gestart door devil81, 17 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,

Morgen heb ik een afspraak in het Z-H gewoon controle bij de VK.
    Mag je vragen om te kijken of er al wat ontsluiting is en of ze eventueel wil strippen??
    Vorige 2 keren ingeleid, zou nu ook half om half gebeuren. Maar vind zolang het kindje het goed doet inleiden even niet nodig ivm heftige weeënstorm!!!
    Maar we hebben ook een dochter met een beperking, ze is 5 en functioneert als een kindje van 12-13mnd dus complete verzorging nodig, wat wel zijn tol begint te eisen...,
    Dus van mij mag die buik er wel af, Haha en baby mag wel komen!
    Ben niet zo'n klager, dus wellicht als ik daaf morgen kom, ga ik weer zeggen dat het allemaal prima gaat, maar eerlijk gezegd ben ik moehoehoeee...

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik ben vandaag 38+5 en moet vanmiddag naar de verloskundige. Ga ook vragen of ze willen proberen te strippen. Heb veel last van harde buiken en gekneusde ribben door het vele schoppen. Daarbij een lange gecompliceerde zwangerschap, dus ben er helemaal klaar mee. Ben benieuwd of ze het willen proberen.

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik ben gestript op 38+6!

Nu moet ik wel zeggen dat ik al 3 afspraken had aangegeven er helemaal klaar mee te zijn en er doorheen te zitten, de een na laatste afspraak afgesproken dat ze die keer erna zou gaan kijken, toen ik binnenkwam op de bewuste dag was ze heel verbaast dat ik nog steeds zwanger was!! Onze kleine lag al weken ontzettend laag.
    Ze heeft me toen dus direct gestript, had 2 cm die ze naar 3 heeft gefriemeld toen gingen mijn vliezen staan en is ze gestopt diezelfde avond is ons binkie geboren!

Je kunt het altijd vragen / aangeven natuurlijk ik weet wel dat ze niet overal al zo vroeg strippen!

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Je kunt het zeker vragen. Alleen veel verloskundigen strippen ze pas vanaf 39 (liever met 40) weken.

Zou gewoon zeggen dat je er echt mee klaar ben. Gewoon echt doen en niet jezelf groot houden door te zeggen dat het allemaal wel goed gaat.

Bij mij hebben ze met 39+3 gestript (eerder deden ze het niet). Had wel een krappe 2cm ontsluiting. Een uur na het strippen begonnen de weeën al, dezelfde avond geboren :) Verloskundige had wel gezegd dat het vaak alleen maar voor gerommel zorgt, tenzij je lichaam er helemaal klaar voor is.

Hopelijk wilt je vk vandaag iets doen.

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Bedankt voor de reacties,
    Ga zo naar het Z-H. Ben benieuwd of ze überhaupt iig wil kijken of er al wat ontsluiting is.
    Ga iig wel even overleggen.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier gingen ze pas strippen vanaf 40, liefst 41 weken, maar vragen kan altijd natuurlijk. Veel succes!

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bij mijn verloskundige doen ze het met hoge uitzondering met na 39 weken. Ik heb bij de controle met 38,6 aangegeven dat ik gestript wou worden, uiteindelijk gestript met 39,1

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik ben vanmiddag gestript.
    Had al 2 cm ontsluiting en baarmoederhals was volledig verstreken. Nu hopen dat de krampen doorgaan naar weeën.

Deel Deze Pagina