Goedemorgen, Ik heb een vraag. Ik geef sinds de geboorte van onze zoon Jayden op 8 juni bv. We weten nu ook dat hij een te kort tongriempje heeft en daarom lukte het de eerste 2 dagen niet om bv te geven. Hij drinkt nu met behulp van een tepelhoedje. Ik dacht dat dit goed ging, maar begin nu te twijfelen. Het is namelijk het geval dat Jayden elke keer als ik hem gevoed hem en als ik hem in bed leg, weer begint te krijsen. Niet huilen maar echt krijsen en op zijn vuistje begint te sabbelen. Ik ben nu op het punt dat ik er hopeloos van wordt, aangezien ik ook wel melk afkolf en die nu 2 keer heb gegeven. 1x door mijn vriend en 1x door mijzelf en dan slaapt hij direct na de voeding wel in. Lukt het hem dan toch niet goed om te drinken met het tepelhoedje of zijn dit nou de regeldagen?. Ik snap het echt niet meer. Groeten hugbear
Beste hugbear, wat balen joh! Een te kort tongriempje kan jou pijn aan je tepels bezorgen en je baby kan soms niet effectief genoeg zuigen en krijgt daardoor te weinig melk binnen. Misschien kun je hier eens kijken: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Knippen van een te kort tongriempje Veel sterkte en post gerust meer vragen, Kirsten
Nog 1 vraagje, maar kan het zo zijn dat hij dan aan de fles wel goed kan drinken en het zo is dat hij gewoon niet goed kan drinken aan de borst zelfs met tepelhoedje? terwijl het leek alsof het eerst wel goed ging.... Ik twijfel nu zo, want ik wil graag bv geven maar als hij telkens begint te huilen als ik hem weer in bed leg na de bv en hij dit niet doet nadat hij de fles heeft gehad, denk ik erover om maar fv te gaan geven. Want de verloskundige had al gezegd dat er in deze regio niet snel wat aan gedaan wordt Groetjes hugbear