Hoi meiden, Ik heb wat vreemds.. Wij gebruiken altijd de difrax S fles met een S speen en wij geven een mix van Hero 1 en Hero Comfort. De Hero Comfort gebruiken wij zodat de melk dikker is en de kleine minder snel drinkt. Wij hebben nogal een gulzige baby.. Maar ineens uit het niets komt er niks meer uit de S speen.. Wij doen niks anders qua voeding.. Meerdere flessen + S spenen geprobeerd maar hij blijft continu verstopt zitten. Even schudden en dan doet die het weer voor 3 slokken. Kleine raakt er helemaal gefrustreerd van! Op dit moment geven wij hem eten met de M speen, maar die is veelste groot! Dat gaat veelste snel. Ook de 123 speen gehaald, maar dat werkt ook niet. Heeft iemand nog tips?
Ik denk dat je toch uit gaat komen op een andere fles dan. Misschien een avent fles proberen met de +1 maand speen? Dit gaatje is niet overdreven groot, misschien net goed voor de voeding?
Haha herkenbaar Wij hadden eerst de kleine avent natural flessen, toen de dr brown flessen gebruikt die we nog hadden liggen van mijn dochtertje. Maar aangezien ik het een getob vindt om die flessen schoon te maken, nu toch maar grotere flessen van avent natural gekocht Deze gaat wel weer wat harder dan de de brown, dus laat ik hem tussendoor even goed boeren. T is inderdaad wat met die flessen, de 1 gaat te langzaam en de ander gaat weer te hard
Nog even een idee, kan je het gaatje niet ietsjes groter maken met een dunne naald? Dat je hem een klein beetje oprekt? Weet niet of dat werkt hoor haha, maar was even een ingeving
Ookal zo een gedoe! Het is ook zo vreemd want het is ineens! En er is niks veranderd qua voeding of iets dergelijks.. Begrijp er niks van! Gaatje hebben we geprobeerd maar omdat het van silicone is helpt dat niet Ik ga zo nog 1keer 123speen proberen en anders of alleen maar hero 1 proberen.. Maar weet niet of dat erg is als ik nu weer de voeding ga veranderen.. Die gaat misschien wel door speen S.. Of weer andere flessen.. Zucht