Absoluut BV. Volgens mij weet iedereen hier dat ik een enorme voorstander ben van BV. Ik heb mijn 3 kinderen 2 jaar BV gegeven ( per kind dus hé ) en ga dat zeker bij deze spruit ook weer doen. Borstvoeding is de beste voeding voor een baby, en dat verzin ik niet zelf, het is algemeen bekend. Maar zoals ik al eens eerder heb gezegt: Ik heb respect voor ieders keuze. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Angelina
en belangrijker nog je moet je zelf er ook goed bij voelen, heb je zelf zoiets van vind het niks of wat dan ook, niet doen, want dat merkt de kleine ook wel op den duur dat je niet met liefde de kleine wil voedden en daar lijd dan van alles onder, je kleine en jij moeten er beide plezier van hebbe!
Selaam het is je eigen keuze. Ik zelf als ik bevallen wil tot het eerste jaar borstvoeding geven, als dat lukt tenminste.
Ik vind niet dat ik echt een keuze heb. Ik ben zelf heel allergisch voor van alles en nog wat en ik vind dat ik het min of meer verplicht ben naar het kleintje toe om het in ieder geval te proberen zodat hij of zij wellicht minder last heeft van overgevoeligheid. Ik ga binnenkort inderdaad naar een informatiebijeenkomst. Lijkt me heel interessant ! Succes met jullie keuze ! Groetjes, Nikki F