Hallo allemaal, Ik las net het forum en besloot direct om lid te worden, ik las namelijk iets over de ontwenningsverschijnselen van de pil! Ik denk dat ik zwanger ben, maar ga nu toch wel een beetje twijfelen (ond is helaas niet helemaal bekend) -Ik heb last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik -misselijkheid dat minder word in de loop van de dag -groter en zachter wordende tepelhof -meer bultjes op mijn tepels -aderen die duidelijker worden op mijn borsten -op de dag van de eventuele innesteling een kein beetje lichtroze bloedverloren -1 dag buikkramp gehad, dacht dat ik dus ongesteld moest worden -rommelde darmen -vergeetachtig en beetje raar duizelig gevoel -witte, niet doorzichtige afscheiding -pijn in de onderrug -gloeiend gezicht -ijskoude voeten in bed Nou, dit waren ze wel zo'n beetje, hihihi, is er iemand die deze verschijnselen herkent? Groetjes Lies!
idd afwachten. van veel van deze dingen heb ik ook last. Ik moet ook nog even wachten. Heb gister een test gedaan maar die was nog negaties, maar ik was ook nog te vroeg.. eind van de week nog een test doen
Ik herken je klachten ook, maar ik sluit me aan bij Neeltje, doe een test dan weet je het meteen. Alvast heel veel succes, en ik zal voor je duimen. Groetjes, Blossom
Bedankt voor jullie reacties, Ik ben net ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook, jeetje heftig hoor! Nee, ik wist niet goed wanneer ik over tijd zou zijn, omdat ik mijn cyclus na het stoppen met de pil nog net goed ken, maar ik voelde me echt zwanger, misschien wilde ik het te graag en ging ik dingen voelen die er niet waren? Maar oke, we gaan verder met proberen! Groetjes Alice!