Hallo meiden, Gister heb ik een hele speciale 2e kerstdag gehad omdat ik een bijzondere kerstgroet heb mogen ontvangen Mijn moeder legde haar hand op mijn buik waarop ik zei..je kunt nu echt nog niks voelen hoor..ik had dit nog niet gezegd of mijn moeder en ik gilden tegelijkertijd. De baby schopte, en hard ook Wij weten dat dit geen verbeelding was, we hebben het beide zo duidelijk gevoeld. Daarna voelde mijn moeder en mijn zus beide nog kleinere schopjes. Helaas heeft vriendlief niks kunnen voelen Maar ik was gister 16 weken en 6 dagen en heb de placenta dus voor zitten. Hoe kan het dan dat wij nu al wat hebben gevoeld??? Vind dat zoooo raar en vroeg. Oh ja en het is ook nog eens mijn eerste zwangerschap. Vanaf week 9 voelde ik al heel duidelijk het "vlindergevoel". Dit is ook al supervroeg natuurlijk maar wel een feit. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu echt "ondersteboven" ben van het gevoel wat ik gister heb gevoeld, jeeeeetje he wat is dat bijzonder Zijn er meer meiden die de placenta voor hebben liggen en die ook vroeg in de zwangerschap al schopjes heeft gevoeld? Groetjes
Ik had bij beide zwangerschappen mijn placenta aan de voorkant zitten. Mijn dochter (1e zwangerschap) voelde ik met 18 weken en mijn zoontje (2e zwangerschap) met 17 weken. Dat schijnt ook al vroeg te zijn met een placenta aan de voorkant. Super-leuk dat je de baby al gevoeld hebt. Zo bijzonder hè! Genieten!!!
hier nij alledrie aan de voorkant en echt pas ruim na de 25 weken... nu de derde ook echt pas weer duidelijk pas met 29 weken.. xxxx
Placenta voor, eerste zw en toch al dagelijks gevoeld sinds 14.2 weken. maar het zijn geen schopjes nog, hoewel er kerstavond wel n flinke plof was. Misschien was dat de eerste echte harde schop? Ik heb t aan de buitenkant nog niet gevoeld.
17 weken 4 dagen.... 12 weken 4 dagen... 10 weken 1 dag.... (dacht ook dat het niet kon... maar was echt zo, baarmoeder lag ook ver voor) en nu rond 16 weken.... maar echt weinig... nu nog steeds weinig.... Heb bij alle 4 de placenta voor, maar er zit toch ECHT veel verschil in het voelen van bewegingen...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta en voelde mijn zoontje voor het eerst met 16 weken. Lekker genieten van die schopjes!
wauw, vind het allemaal zo bijzonder En lees dat de ervaringen zeer verschillend zijn, van zeer vroeg tot zeer laat. Maar mij gaat het het vooral om dat ik denk ik een bevestiging zoek, kan het wel zo vroeg!? Maar ja we hebben het gevoeld dus het kan natuurlijk!!! Maar omdat je overal leest dat je het pas laten kunt voelen ga je toch twijfelen he...