Lactatiekundige is net geweest, te kort lipbandje is haar conclusie. Helaas kan zij zelf niet knippen dus opzoek naar iemand die t wel kan. Heb de voicemail ingesproken hoop zo dat we snel terecht kunnen. Komt er dan na bijna een maand, eindelijk een einde aan de onrust, aan de kramp door de lucht die ze mee naar binnen zuigt .. pff wat een verademing ! Sorry moet t even kwijt..
Hier zijn we in Ede geknipt, binnen 48 uur op feestdag. Het was echter wel een lactatiekundig consult. Als je een mogelijk ziekenhuis zoekt word het dus vergoed buiten je lactatiekundige polis om.
ze komt vanmiddag aan huis! moet t zelf betalen heb lk vergoeding al verbruikt maar maakt me geen zak uit hihi
Superfijn! Hier had ik een te kort tongriempje na veel gezeur op en neer uiteindelijk gekliefd bij de ha. Heeft nog wel even geduurd voordat hij met al die vrijheid van zn tong om kon gaan. Hopelijk is straks ook jullie probleem verholpen en verloopt de bv soepeler!
Ze is net geweest, lipbandje was echt extreem strak, ook een verborgen tongriem dus ook die is geknipt arm meisje wat een bloed.. Ze was alleen zo moe ook vd ostepaat nog van vanochtend dat ze direct in slaap viel dus ze heeft niet mee kunnen kijken naar hoe ze nu dronk maar ze had er vertrouwen in. Nu aan de slag met de oefeningen die we meegekregen hebben
Nog niet echt veel beter eerlijk gezegd. Ze klakt veel meer ondanks dat haar lipje nu mooi omhoog krult..
Mijn zoontje heeft dat ook behoorlijk gedaan, dat klakken... zoog helaas ook flink wat lucht mee naar binnen. Tussendoor proberen er een boertje uit te krijgen hielp wel wat. En na een tijdje ging het beter want toen werd zijn techniek beter.