Te kort lipbandje

Discussion in 'Borstvoeding' started by Tweekids, Jun 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lactatiekundige is net geweest, te kort lipbandje is haar conclusie. Helaas kan zij zelf niet knippen dus opzoek naar iemand die t wel kan. Heb de voicemail ingesproken hoop zo dat we snel terecht kunnen.
    Komt er dan na bijna een maand, eindelijk een einde aan de onrust, aan de kramp door de lucht die ze mee naar binnen zuigt .. pff wat een verademing ! Sorry moet t even kwijt..

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik hoop het voor jullie!

3. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Hier zijn we in Ede geknipt, binnen 48 uur op feestdag.
    Het was echter wel een lactatiekundig consult.

Als je een mogelijk ziekenhuis zoekt word het dus vergoed buiten je lactatiekundige polis om.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    ze komt vanmiddag aan huis! :)
    moet t zelf betalen heb lk vergoeding al verbruikt maar maakt me geen zak uit hihi

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Superfijn!
    Hier had ik een te kort tongriempje na veel gezeur op en neer uiteindelijk gekliefd bij de ha.
    Heeft nog wel even geduurd voordat hij met al die vrijheid van zn tong om kon gaan.
    Hopelijk is straks ook jullie probleem verholpen en verloopt de bv soepeler!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Ze is net geweest, lipbandje was echt extreem strak, ook een verborgen tongriem dus ook die is geknipt arm meisje wat een bloed.. Ze was alleen zo moe ook vd ostepaat nog van vanochtend dat ze direct in slaap viel dus ze heeft niet mee kunnen kijken naar hoe ze nu dronk maar ze had er vertrouwen in. Nu aan de slag met de oefeningen die we meegekregen hebben :)

7. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Ik hoop dat het jou helpt! Hier ook pas een week geleden geknipt :)

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,809
    5,944
    113
    Female
    Hoe gaat het nu? :)

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Nog niet echt veel beter eerlijk gezegd. Ze klakt veel meer ondanks dat haar lipje nu mooi omhoog krult..

10. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

Oct 13, 2012
    1,385
    1,568
    113
    Mijn zoontje heeft dat ook behoorlijk gedaan, dat klakken... zoog helaas ook flink wat lucht mee naar binnen. Tussendoor proberen er een boertje uit te krijgen hielp wel wat. En na een tijdje ging het beter want toen werd zijn techniek beter.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Ja en die lucht was al zo erg ivm het vacuum niet kunnen houden toen het allemaal nog te kort was :(

Share This Page