Hallo Ja heb al een poosje de dingen in huis maar dacht vanochtend laat ik eens kijken hoe dat precies werkt. Nou kan ik de regenhoes wel snappen maar krijg hem er gewoon niet overheen te strak nog (misschien een kwestie van uitrekken) Maar die muskieten net snap echt helemaal niets van. Heb er drukknoopjes aan die niet op de bak zelf passen. Het is een grijs lapje met rits en een net met rits maar je kan ze niet aan elkaar ritsen : : Help Help
De regenhoes gaat erg moeilijk hoor. Maar als hij eenmaal zit zit ie perfect. Je moet hem geleidelijk aan over de dreami trekken, even oefenen. Het lukte mij ook niet in een keer. De muskieten net kon ik er zo aan ritsen, aan de kap en dan trek je hem zo over de bak. Er zaten bij mij haakjes aan die ik nergens aan vast kon maken, dus waar die voor waren?
Ja dacht al dat de regenhoes moeilijk ging probeer zo nog eventjes en de muskietennet zitten ook haakjes aan ben er ook nog niet uit waar die voor zijn maar het aanritsen. Waarnaan dan?
Aan de bovenkant van de kap en dan aan de binnenkant (snap je hem nog) zit een rits, daar kun je hem aan ritsen.
bij het handvat aan de dreami zit aan de binnenkant een rits daar kan je het muskietennet aan vastritsen (snap je wat ik bedoel)?
Hallo was direct naar boven gegaan om te proberen en jahoor ik heb de rits gevonden. Dank je wel Nu kan ik daar ook weer rustig over slapen.