tips voor spugen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xxjoxx, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama's,

Mijn meisje van 8mnd heeft een hele fikse buikgriep te pakken.
    Ze spuugt veel en vaak de hele fes er weer uit...dit gebeurt soms gelijk na de fles en soms uren na de fles. ...

Heeft er iemand tips wat ik kan doen of wat ik kan geven wat beter binnen blijft?
    Ze heeft koemelkallergie dus ze mag niet alles hebben....

Bedankt alvast

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Goed in de gaten houden dat ze niet uitdroogt. Het is belangrijk dat ze voldoende vocht binnenkrijgt, dus als fruit en water wel gaan zou ik dat proberen.

Anders ORS gebruiken en haar plasluiers goed in de gaten houden.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik moest bij buikgriep elke 10 a 15 min kleine slokjes aanbieden. Maar hier dronk en at ze toen niks. Of het tegen het spugen helpt geen idee. Maar misschien wel het proberen waard. Ook kreeg ik van de ha motilium maar toen was het spugen al overgegaan naar diarree en had ze alleen last van omhoog komende voeding ik had wel het idee dat dr voeding niet meer omhoog kwam.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Misschien een natte washand waar ze op kan sabbelen? Het is niet veel maar ze krijgt toch wat vocht binnen. Mijn zoon vond (en vindt) het opneen of andere manier erg lekker :(

Of gewoonnwat druppels ol een lepeltje doen en naar binnen lepelen. Onder de douche probeerde onze zoon tijd water te drinken dus hier als hij niet lekker was en niet goed eet en dronk ging hij elke dag onder de douche (normaal gaat omnde dag)

Deel Deze Pagina