Griep of begin bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bientje, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Ik heb al enkele dagen dat ik me lusteloos voel en het lijkt of ik een buikgriep heb (diaree, buikpijn, last van m'n maag).

nu loop ik natuurlijk wel op het eind en vraag me dan ook af of het niet al begin tekenen zijn van een komende bevalling.
    Begin het nu stiekem ook echt beu te zijn, puur omdat ik nergens meer energie voor heb en ik heel graag ons kindje in mijn armen wil sluiten.

Herkent iemand deze klachten?

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik herken deze klachten wel maar meer als de griep die ik afgelopen week heb gehad helaas. Bij mijn eerste had ik wel deze klachten toen het begon maar dat zette eigenlijk meteen door. De buikkrampen waren lichte weeen en na een opaar uur waren deze heel heftig. Het schijnt dat je lichaam zich klaarmaakt net voro de bevalling door zich leeg te gooien dmv diaree en spugen enzo maar dat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat al een paar dagen aan de gang is. Hier heerst een flinke buikgriep en het me aannemelijker dat dat het is. Al hoop ik natuurlijk ban niet!

Bij de bevalling van de tweede helemaal geen last gehad van mijn darmen en spugen. Lag gewoon rustig op bed tv te kijken toen de vloezen braken en 4 uur later was ze er.

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    een paar dagen voor me bevalling van maricha begonnen me darmen wel een spontane leegloop, alsof alles eruit moest om haar meer ruimte te geven..

maar of dat echt een voorteken was? en zo ja of het dan ook bij jou het geval is durf ik niet te zeggen.

weet wel dat me vliezen braken net op een rustige, relaxte dag waarop ik bij mezelf dacht "blijf nog maar lekker eventjes zitten"

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Dit had ik vorige week ook maar bij mij was het denk ik buikgriepje dag erna was het weer over.Succes met de laaste lootjes ;)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb dat ook gehad 2 weekjes terug. Voelde me ook grieperig en beetje aan diaree.
    Ben met 38,4 weken bevallen of dit nu voorteken was weet ik eerlijk gezegd niet.

Deel Deze Pagina