Misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muis84, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames! ik kom ff mijn verhaaltje doen misschien herkent iemand zich in dit?

Ik ben al een week lang 24 uur misselijk en gaat niet over
    Ik heb een cycles van 23 dagen en afgelopen sept was ik maar net aan 4 dagen soort van ongesteld.

Nu ben ik 2 dagen over tijd en flink misselijk zo erg dat niets kan eten en alleen maar drink en soup met creakers eet.

De action zwangerschaps test zegt negatief, Vandaag bij de dokter assistent geweest voor blaasonstekings test en die was goed behalve dat er bloed in me urine zat maar dat heb ik al nu zins me afgelopen ongesteldheid. Volgens de assistent zit er bloed in me urine omdat ik elk moment dus een keertje ongesteld kan worden. wel bruikkrampen van ongesteldheid maar niet heel veel!
    wat vinden jullie? en wat zou ik hier aan kunnen doen? toch maar laten bloedprikken?

kom maar op met jullie verhalen!!!

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Geen idee maar action test is ook niet zo gevoelig al zou hij 2 dagen na nod wel wat aan moeten geven maar misschien toch later eisprong of laag hcg aanmaken of er is gewoon niets

3. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Zelf heb ik geen goeie ervaringen met de actiontest.
    De 1e x dat ik zwanger was testte ik pas positief nadat ik 1,5 week over tijd was. uitgelopen op een miskraam.
    Nu ben ik weer zwanger en ik testte 3 dagen voor nod met de clearblue 2v15 gelijk een knalpositief. de kruidvattestte 2v5 gaf ook gelijk knal positief de action testten gaf pas 2dagen over tijd licht positief aan. ik zal anders gewoon de kruidvat testten proberen 2v5 die zijn erg gevoelig.

4. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Zou een test van de kv doen de action heeft meer nodig! Spannend succes

Deel Deze Pagina