Stomme vraag misschien, maar ik zit na 24 weken nog steeds op dezelfde B-cup als voor de zwangerschap, en daar ben ik heeel blij om, (met mijn sport zijn big boobies niet handig).. maar.. ik lees nu dat bij de meeste juist in de eerste maanden nogal wat groei plaats vindt.. Mag ik al een klein beetje gaan juichen dat ik geluk heb, of is er nog veel kans dat ze straks nog wel in 1x enorm groeien?
Jaa is ook zo, maar mijne waren al niet superstrak voor mn zwangerschap doordat ik veel ben afgevallen paar jaar terug en nu is t dadelijk helemaal drama denk ik haha maarja.. dan ook maar een liftje
Ik kan mij nu nog proppen in mijn d cup, maar ik pas mijn voedingsbh's E, van mijn vorige zwangerschap ook al. Dus het gaat hier ook hard. Bij mijn eerste zwangerschap groeide het niet zo erg als nu. Ben ook erg benieuwd waar het eindigd.
troost jullie.. ik ben van e naar G! gegaan..ben d'r ook erg verdrietig om, zo lelijk (bij maar 36, nu nog tijdens zwschap) heb ook gezegd als ze na zwschap niet uiteindelijk weer op de E terecht komen, wil ik verkleining. overigens is 75 E de meest verkochte maat in Nl
Ik ben van een kleine A naar een grote B gegaan en ik ben er eigenlijk heel blij mee... Eindelijk heb ik weer iets van een decollete! Shirtjes enz zitten veel mooier, en ik voel me enorm sexy... Nu heb ik nog geen buik, als die er eenmaal is is dat sexy ook weer over... Na de bevalling had ik op een gegeven moment ook een D cup, door de stuwing... Je weet niet wat je ziet dan, zo'n klein tenger meisje dat omvalt met haar giga boobies... Mijn man vroeg ook steeds heel lief (en een beetje gemeen) of ik een steuntje nodig had...
@ Bengel... 75 E de meest verkochte maat? dat is wel heel groot.. vooral in combi met de omvang... @Bluesky hahahaha zoiets ben ik dus heel bang voor.. ben ook tenger van mezelf (maat 34/36) en als deze DD/E blijft ziet het er echt niet uit zodra mn buik weg is
Denk niet dat het klopt Bengel... "In Europa is de gemiddelde cup B, terwijl in de Aziatische landen de meeste vrouwen cup A hebben. In Engeland is de gemiddelde cup 34C (86C in centimeters)."
Hier van een B naar een E gegaan de eerste 20 weken. Daarna kwam het tot rust, maar ben nog wel bang wat de voeding en stuwing gaan doen... Bij mij deed het trouwens alleen maar zeerder als ik geen bh droeg, heb gewoon gezocht naar goeie, stevige bh's... Sinds 20 weken is de gevoeligheid er wat van af, trouwens. Wel zo fijn.
in de lingerie winkel waar ik altijd bh's koop; alle maten verkopen ze tot dubbel k! geeft de vrouw aan dat de 75 E het meeste verkocht wordt, niet alleen in haar winkel. \Ik weet wel dat de maten wat verlegd zijn: dus wat nu een E is as vroeg grote c kleine d, omdat men graag grote borsten zou willen..nou, liever hoor ik d dan e..maar ja... tis niet anders.. Het is dan ook een gemiddelde he... ach wat maakt t uit...we zijn toch nooit helemaal tevree denk ik
Bij mijn eerste zwangerschap geen verschil.....tot een dag na de bevalling! Van b naar d......in één dag! Huh!?!?!? Nu weer terug bij af, dus ben benieuwd bij de volgende, hahaha... Trouwens, er stond eergister iets in de Telegraaf over een vrouw met ZZZ, dat plaatje echt enorm! Iemand gezien? Die borsten bleven tijdens en na de zwangerschap maar doorgroeien.....auw! was 30 kilo extra gewicht...
ZZZ, jeetje mineetje, dan ben ik maar blij dat die van mij helemaal niet groeien. Ze zijn zelfs niet meer gevoelig. Jippie jajee
Ik ben van 75 B/C naar D gegaan, ben nu 4 maanden zwanger en heb het gevoel dat het groeien nog wel even door gaat. Heb ook een meegroei bh, maar het nadeel vind ik dat daar geen voorgevormde cups inzitten (anders kan het niet meegroeien), maar doordat de stof zo dun is, voel ik alles door mn bh heen en deon mn bosten nog meer pijn. Heb een oude bh verknipt en de voorgevormde cups los in mn bh gedaan. Nu voel ik veel minder, zit een stuk beter.
Verschrikkelijk! Ik ben in de eerste maanden van een C naar een zeer ruime DD gegaan (als het geen E had moeten zijn). Voelde me er echt heel naar onder, ondanks dat je weet hoe het komt. Ze waren echt heel groot en dat pastte echt niet bij mn lichaam. Gek genoeg is het de laatste 6 a 8 weken ineens een stuk minder geworden. Denk dat ik ben terug gegaan naar een D (weet het niet zeker, want ik koop niet iedere keer nieuwe bh's).
Ik herken het zo! Begon voor de zwangerschap met een 75D. Nu inmiddels 80F. Ik vind het maar niets. Draag nog steeds gewone beugel bh's trouwens want die zitten het lekkerst. Ik zie nu al op tegen het dragen van voedingsbh's. Ze geven me gewoon niet de stevigheid die ik zoek met een F cup
bij aidan ben ik nauwelijks gegroeid. denk 1 cup. bij zijn zusje ben ik nu al van een D naar een volle E gegaan en de bh's blijven strakker worden...
Ik ben inderdaad ook van een 80F naar een 85 G nu. heb daarom ook goed meegroei BH's gekocht omdat het anders echt nergens naar zat. Ik hoop ook van harte dat het hierbij blijft. Merk nu wel dat ze en stuk minder gveoelig zijn en qua formaat sinds 2 weken ook constant blijven. Dus wie weet.