ik heb vandaag(heb het wel vaker) vaak een heel hard gevoel aan 1 kant van mijn buik,,het kindje ligt met haar hoofdje al vast dus draait alleen nog met haar rugje van links naar rechts? kan dit dat gevoel veroorzaken? of is het iets anders?
Inderdaad de billen en het grappige is, na de geboorte als je je kindje vasthoudt met je hand om die billetjes, herken je ze een beetje van al die keren dat die, tijdens je zwangerschap, zijn kont omhoog duwde
Leuk he...heb ook iedere keer de billen van mijn dochter in mijn hand hahahahahaha als je eroverheen wrijft dan voel ik d'r helemaal drukken tegen mijn hand aan! Echt super gaaf!
hihihhi leuk joh,,ik voelde gisteren ook haar voetje,,kon ik zo pakken heel gaaf,, omdat ze nu vast ligt is het tenminste niet meer zo gokken van wat zou het zijn hahah
Hier ligt de kleine ook met het koppie naar beneden, maar nog niet vast, wat de kleine draait nog wel van links naar rechts (en vaak ook!) Dus de ene keer links een harde plek (kont, rugje) en dan rechts het kleine grut. Even later is dat weer anders om! Kan er ook zo van genieten... heerlijk
heel herkenbaar , heb dat ook , ik voel ook een heel hard gevoel aan de rechterkant van mijn buik, dat zijn haar billen en als ik er over heen wrijf dan duwt ze met haar bips tegen mijn hand aan.. heel grappig..maar ook wel es pijnlijk voor de ribben ! heb ook wel es dat ik zomaar een dikke por krijg met haar elleboog.. een dikke punt aan de zijkant..