hard gevoel aan 1 kant van buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door music4life, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb vandaag(heb het wel vaker) vaak een heel hard gevoel aan 1 kant van mijn buik,,het kindje ligt met haar hoofdje al vast dus draait alleen nog met haar rugje van links naar rechts? kan dit dat gevoel veroorzaken? of is het iets anders?

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    de billen

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, dat is het kontje! Zo schattig.

Die van mij heeft echt de billen van zijn moeder...

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Inderdaad de billen en het grappige is, na de geboorte als je je kindje vasthoudt met je hand om die billetjes, herken je ze een beetje van al die keren dat die, tijdens je zwangerschap, zijn kont omhoog duwde :)

5. music4life

ohk hahah leuk om te weten bedankt dames

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Leuk he...heb ook iedere keer de billen van mijn dochter in mijn hand
    hahahahahaha
    als je eroverheen wrijft dan voel ik d'r helemaal drukken tegen mijn hand aan!
    Echt super gaaf!

7. music4life

hihihhi leuk joh,,ik voelde gisteren ook haar voetje,,kon ik zo pakken heel gaaf,, omdat ze nu vast ligt is het tenminste niet meer zo gokken van wat zou het zijn hahah

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ligt de kleine ook met het koppie naar beneden, maar nog niet vast, wat de kleine draait nog wel van links naar rechts (en vaak ook!) Dus de ene keer links een harde plek (kont, rugje) en dan rechts het kleine grut. Even later is dat weer anders om! Kan er ook zo van genieten... heerlijk :)

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    heel herkenbaar , heb dat ook , ik voel ook een heel hard gevoel aan de rechterkant van mijn buik, dat zijn haar billen en als ik er over heen wrijf dan duwt ze met haar bips tegen mijn hand aan.. :) heel grappig..maar ook wel es pijnlijk voor de ribben ! :confused: heb ook wel es dat ik zomaar een dikke por krijg met haar elleboog.. :) een dikke punt aan de zijkant.. :confused:

Deel Deze Pagina