Hallo meiden, zit nog 5 dagen voor mn NOD, maar weet het nu al niet meer Super pijnlijke (.)(.).. Zo moe.. kan de hele dag wel slapen Veel plassen.. ppff lijk wel lek ik weet het tis nog veel te vroeg om te testen... hihi maar wordt beetje gek van het wachten herkend iemand dit? Liefs X C.
Ja ik herken het allemaal, maaaaaar zegt nog niks he... Je lichaam kan je ook vor de gek houden. Nog ff geduld dus! Suc6!
Jup, pijnlijke borsten herken ik zeker wel (jammer genoeg) Veel plassen niet, maar moest vaak naar de wc voor kleine beetjes. Maar idd, wil nog niks zeggen, je lichaam kan je heel erg goed voor de gek houden, kan het weten, heb er een jaar over gedaan Terwijl ik soms echt het gevoel had dat het raak was, maar de test was toch negatief
Ik herken het ook. Zit nu ook in deelfde situatie...pijnlijke borsten, zichtbare aderen op mijn borsten ineens..krampjes en steken links onder in mijn buik...en moe al 1 x negatief getest vorige week, maar was te vroeg...nu maar ff afwachten he!
@ brendagill Kom je ook uit zoetermeer... das ook toevallig me too en ook nog dezelfde naam hihi Ppff nou echt irritant dat wachten liefs X C.
@Cruella Ja das zeker toevallig en dezelfde naam is helemaal toeval natuurlijk haha Ja geduld is echt een schone zaak!
zoetermeer...hihi Ben niet echt open over de plek waar ik woon. Straks ben je je me buurvrouw. LOL weinig mensen weten het. Laten we hopen dat het deze maand raak is meiden! Kunnen we leuk mutsen met de 3-en dan en de kleintjes. Samen naar het Balijbos, of Noord A. Samen zwemmen...(oke ik draaf wat door nu)
Hahaha ja of gezellig naar westerpark! Ja snap dat je niet open over bent! Bij mij weten wel een aantal mensen het en ik denk niet dat de mensen die k ken op dit forum komen kijken Ik hoop zo dat het raak is deze maand! Gister had ik ook weer veel krampjes en steken in mijn buik en nu aan beide kanten! Ook zegt mijn ventje dat mijn onderbuik wat boller is dan normaal, maar dit kunnen natuurlijk ook voortekenen van ongesteldheid zijn....lastig hoor
nog meer uit zoetermeer.. vind ik wel leuk ik ben ook nog geen mensen tegen gekomen die ik ken.. hihi maar tis wel toevallig.. ppff nog steeds afwachten hier.. hoop zoooo dat het raak is... aan mn lichaam te voelen wel, maar ook na 3 zwangerschappen kan je nog in de maling genomen worden Liefs X C.
ppff ikke ook.. erop liggen doet ook pijn.. dus buikslapen is er niet meer bij... lijkt wel of ze op springen staan.. bij jou ook? liefs X C.
ja lijkt idd of e op springen staan en nee slaap net op me buik meer slaap op me zij! ALs ik thuis ben wil ik ook zo graag me BH uit! Dat voelt dan echt ff lekkerder.... Last van me buik ook....ben echt zo bang voor een teleurstelling!
heb je het al eerder gahad dat je je zo voelde als nu? ik heb verder nergens last van behalve die borsten dan en zooooo moe bij mij begint het met pijn in mn borsten en vermoeidheid... dat weet ik van de 3 vorige zwangerschappen.. dusssss.. het kan heel goed raak zijn.. ook bij jou als ik het zo hoor.. wanneer is je NOD, die van mij dinsdag.. Liefs x C.
Ik heb me nog nooit zo gevoeld nee...ben ook super benieuwd maar ook bang! Ik denk dat mijn NOD zo rond 9 juli is dus woensdag....kan ook 11 juli zijn...schommelt een beetje
ik denk dat ik zometeen maar een testje waag...als die weer nega is dan test ik pas eind van aankomende week
Spannend dames! Mijn nod is maandag, maar ik heb mijn ei later gevoeld dan normaal... 2 dagen, nu hopen dat het klussen wel geholpen heeft... Hihi! Heb alleen geen voortekenen zoals jullie dus verwacht niets...
nou ik denk weer niets. Houd een klein beetje mijn temp in de gaten en die ging vandaag al weer naar beneden. Morgen ben ik de L*L denk ik
nou dames.. helaas was hij negatief, maar mn NOD is pas dinsdag.. dus dan doen we het weer.. maar kon het niet laten vandaag hihi Liefs X C.