Nu al lekkende Tepel :|

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMirella, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal!

    Als eerst... Gisteren echo gehad en we krijgen een heel eigenwijs JONGETJE ! Hij lag op de meest moeilijke manier ;) en draaide zich steeds om :p Maar gelukkig hebben we wel 't geslacht kunnen zien !

    Maar wat ik wil vragen, is het normaal als ik nu al een druppel "vocht" uit m'n linkertepel verlies? :oops: Ik keek vanmorgen in mijn bh die ik gister aan had, en er zat opgedroogd gelig iets! Ik schrok! Keek nog of ik geen puistje had ofzo ? :(: Maar toen hield ik de bh tegen m'n borst en het was bij de plek van m'n tepel, ik erin knijpen komt er een doorzichtige druppel uit ! :confused:

    Niet een beetje vroeg..?

    -xxx-
     
  2. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    bij mij begon de rechterkant al te lekken nadat ik gestopt was met de pil en de linkerkant is nu ook al 4 weken aan het lekken :oops: ......
    dus het kan wel ;) mijn vk zei dat het aan je hormonen ligt....
    succes ermee hihi
    groetjes van Ramona
     
  3. Lynn1980babyboy

    Lynn1980babyboy Actief lid

    14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hai,

    bij mij begon het ook al zo vroeg..... Niets aan te doen dus ;)
     
  4. jody

    jody Bekend lid

    13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou ik heb nog nergens last van, dus ik kan je er niet mee helpen....
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jep, hier ook lekkende tietjes ;)
    Soms word ik wakker met witten kringen op mijn borsten....overdag gelukkig nog niet gehad.
    Ik laat de koffiepads dus ook nog even achter wegen (met het risico dat ik een keer grandioos voor paal sta).
    Elmo
     
  6. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Ik wil oohook! Heb vanaf week 20 de borstpads in mijn badkamerkastje staan, maar als ik in mijn borst knijp blijft ie nog steeds kurkdroog! :D
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jij WIL ook....nou...van mij mag je ;)
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    hihi, ik wacht liever nog even, het lijkt me nou niet bepaald handig. Zou het niet erg vinden om pas na de bevalling te gaan lekker hoor, als het dan maar goed op gang komt. Maar het schijnt niks te zeggen over of je borstvoeding wel of niet op gang komt.
     
  9. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Ja precies, als het straks maar op gang komt. Zegt ook helemaal niets nee...
     
  10. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik ben pas 16 weken, vind het zo vroeg !
    Ik schrok er echt van... heb vandaag ook elke keer last van heb maar wattenschijfjes in mijn bh gedaan...
    Echt vaag :|

    -x-
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zover ik weet nog geen last van,...
     
  12. kreeftje1984

    kreeftje1984 Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier is het al vroeg begonnen, al voor mijn zwangerschap had ik last van lekkende boobs.
    En nu gaat het vrolijk verder :( :(
     
  13. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Joh, ze doen het iig. ;) hihihi

    Zit ook toch te denken om iig. proberen de borst te geven, kan altijd nog overstappen naar flesvoeding !

    Wie gaat er borstvoeding geven ?
    En waarom wel? Waarom niet?

    -xxx-
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Das weer een hele andere discussie.
    Hier zijn ook al veel topics over geweest. Misschien kan je die eens op je gemakkie nalezen.

    Proberen is wel het minste wat je kan doen. Vind je het echt niks of lukt het niet dan kan je altijd verder gaan met flesvoeding.
    Wij gaan het dus wel proberen ;)
    Maar als iemand zegt: ik wil het gewoon niet...tjah, ook goed.

    Elmo
     
  15. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had het ook en er is een bakerpraatje dat je 'makkelijker' lekt als je een jongen krijgt... :D
     
  16. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Oh dan gaat dat in mijn geval zeker op ;)
    Ben nu zwanger van mijn derde jongen, bij de eerste 2 begon ik in de 17de week met lekken, bij deze al in de 15de week...
    Vroeg lekken zegt trouwens niks over het wel of niet slagen van bv, is bij mij 2 keer mislukt en hoop nu de 3de keer met hulp van een lactatiedeskundige wel bv te kunnen geven...
    xxx Roelie
     
  17. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Oke ! Is het ook nog gestopt tussendoor of lekt het bij jou nog vanaf 17 weken!

    -x-
     
  18. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nou ik 'lek' nog niet echt spontaan, of er moet een huilende baby in de buurt zijn ;)

    Ik kan wel vanaf de 15de week zeg maar melk eruit knijpen, en dat word wel steeds meer en nu ook witter ipv het gelige colostrum...
    Volgens mijn vk hoef je het trouwens verder niet te stimuleren het redt zichzelf wel ;)

    xxx Roelie
     
  19. kreeftje1984

    kreeftje1984 Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Bij mij zijn mijn tepels begonnen met extreem lekken, werd vanorgen wakker en zag een hele kring op mijn bed ai ai ai ...morgen maar even comressen voor in de bh halen.
    Had er al last van maar nog niet zo erg, vindt het toch erg oncharmant die nate vlekjes in kleding en bh :confused:
    Ik hoef er maar tegen aan te komen en hoppa heb weer een vlekje doe er vandaag wel een wattenschijfje in...hahaha...
     
  20. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, ik wist echt niet dat dat al zo vroeg kon, ik heb echt nog dat gelige, gister alleen mijn linkerborst gelekt, vandaag volgens mij nog helemaal niet :)

    Ben benieuwd..! 't heeft mij wel over de streep getrokken dat ik waarschijnlijk toch bv ga geven :)

    -xxx-
     

Deel Deze Pagina