Mochten we deze maand "onveilig" gaan klussen bestaat natuurlijk de kans dat ik zwanger wordt. Geweldig natuurlijk, maar dat zou inhouden dat ik in juni zou bevallen. Het "probleem" is dan dat alle vier de kinderen binnen een periode van 6 weken jarig zouden zijn! Om deze reden wilden we ook wachten tot november, maar het kriebels kriebelen nu wel heel erg. Wat zouden jullie doen? (de vorige keer was ik meteen na het stoppen van de pil zwanger)
Tja dat is heel persoonlijk. Ik ben inmiddels onderweg naar ronde 15... ik zou geen enkele maand overslaan, maar als ik in jullie situatie zou zitten dan zou ik misschien even wachten, maar goed.. aan de andere kant, wie zegt dat het nu ook in 1 keer raak is. groetjes
Wil je het risico lopen dat het achteraf niet meteen lukt en dat je dan denk sh*t was ik maar eerder begonnen.... en als je maanden moet wachten bestaat de kans dat het ook rond die periode word geboren maar dan een jaar later maar succes in ieder geval!
Ik heb hetzelfde hoor, dus ik snap je denkwijze, ik ben van beide kindjes in een keer zwanger geraakt, nu zit ik voor de volgende maand ook met ditzelfde dilemma, mocht ik deze maand niet zwanger raken ben ik er ook over aant nadenken om even 2 maandjes te wachten, tis ook wel zo dat als je nu zomaar eens niet in een keer of heel snel zwanger zou raken je achteraf best eens zou kunnen balen, maar volgens mijn vk en gyn is de kans vrij klein dat als je al meerdere keren snel zwanger bent geraakt het waarschijnlijk nu ook wel weer snel zal gaan. Voor mij maakt het niet uit dat ik 2 kindjes in dezelfde maand jarig zou hebben, maar lijkt me voor de kids minder leuk ivm verjaardagen, hier woont ook nog eens iedereen ver van ons vandaan, maar goed, als het wel zo zou zijn zou ik het ook gewoon goed vinden! als je lekker de kriebels hebt ga je er toch gewoon lekker voor! Liefs Petra
is het zo erg dat ze binnen een aantal weken allemaal jarig zijn? ik zie het probleem niet zo maar goed, ik ben geen ervaringsdeskundige.. lijkt me wel gezellig, allemaal leuke kinderfeestjes na elkaar!
weet je... wij hebben zo'n maand in mei. Iedereen is in Mei jarig. we hebben serieus iets van 20 verjaardagen en dat is alleen directe fam. Mensen die er echt toe doen. Mn ouders, mn schoonouders, wijzelf, mn zwager schoonzus, neefje. Dus wij zeiden ook: zullen we deze maand maar even overslaan.... Totdat ik badend in het zweet wakker werd. Vond het zo ondankbaar van mezelf. Dacht ook echt, als ik er zo over denk wordt ik nooit zwanger... Dus wij gingen er gewoon voor... Gelukkig bleek ik al zwanger, dus hebben we heel de poespas niet bij de hand gehad.... Wat je doet, moet je natuurlijk zelf weten. Maar ik zou het niet doen, wat als er een god is en hij straft?
Ik heb over deze 23 maand gedaan en ben in februari uitgeteld ben zelf 23 januari jarig en 2 van de meiden 14 en 28 februari (uitgeteld 18 febr.) en het zal mij een HELE grote worst zijn, ik ben allang bij dat ik zwanger BEN.
Wat is nou 1 maandje wachten, als je al 3 kinderen hebt en weet dat het makkelijk gaat? Maar ja, als je dan een maandje eerder bevalt, dan zitten ze nog bij elkaar. Wat vindt je partner?
ik ga deze maand nog klussen en dan stoppen we er ook een maandje mee. ons kind zou dan in augustus jarig zijn. iedereen is dan op vakantie dus feest vieren is niet compleet. mijn man doet aan bergsport en is in die periode ook vaak weg. en het kindje zou bijna nooit op school kunnen trakteren op zijn verjaardag. voor ons genoeg redenen om een maandje pauze in te lassen! succes met je keuze!
Ik ben pril zwanger en uitgerekend in juni 2007. Mijn dochter wordt 10 in juni 2007. Ik heb dus ook 2 verjaardagen vlak op elkaar, mijn vriend is begin juli jarig, dus 3 verjaardagen eigenlijk. Ik vind t niks ergs! Ben erg blij dat het deze ronde gelukt is! Natuurlijk is de keuze persoonlijk. Succes ermee!
Mijn 4 dochters was ik binnen 1 tot 3 maanden zwanger van en van deze duurde het 23 maand, du som zo makkelijk te denken van ah ik ben toch zo zwanger vind ik zelf een beetje voorbarig..sorry
Ik zou er gewoon voor gaan. Wij dachten dat we gelijk zwanger zouden zijn als ik met de pil was gestopt, beetje dom . We weten nu wel beter, maar zijn heel erg ongeduldig omdat we zo graag een beeb willen. We zitten nu in ronde 3. Wij zouden heel blij zijn als het snel raak is, net als veel anderen hier