Ik ben nu 22 weken zwanger en heb sinds een paar dagen last van een drukkend gevoel van ondere , het is net alsof er iets zit ook mijn onderbuik voelt strak aan iemand een idee wat dit kan zijn?? Banden bekken pijn??
Ik denk inderdaad bandenpijn, gewoon dat je baarmoeder nu aan het groeien is; wat iets aan de kant drukt. Doet het geen pijn?
Denk dat het gewoon je baarmoeder is die aan het groeien is en die iets aan de kant drukt en die aan je banden hangt, als het goed is is het over een week oid weer weg is.
M'n eerste beschrijving van een harde buik was ook een vreemd drukkend gevoel in m'n onderbuik, dus misschien is dat het? Ik kreeg ze wel vrij vroeg (15 w) en dan had ik een soort van harde 'riem' onder in mn buik, dacht dat het de baby was die heel laag lag of zo Bandenpijn heb ik altijd duidelijk gevoeld als hele erge spierpijn/verrekte spieren in mn buik, dat is denk ik best een herkenbare pijn.
Een mogelijke blaasontsteking misschien? Dat kan ook dit soort klachten geven. Kan ook dat de kleine lekker gestrekt ligt en met het hoofdje op je blaas ligt. Als hij zich dan afzet gaat hij steeds met zn hoofdje tegen je blaas aan, kan ook zo'n drukkend gevoel geven.
Ik dacht ook aan een blaasontsteking. Zo begon het bij nl ook. Heb er zeker 2 weken mee rondgelopen. Heb inmiddels een nierbekontsteking. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en iig de urine ff laten testen. Je weet maar nooit.
dank je wel meiden zal morgen mijn urine inleveren. het drukkende gevoel zit echt vanonder bij mn vagina bel morgen de vk even dank jullie wel
Ik heb hier ook last van. Ik denk zelf bandenpijn of Misschien toch een blaasontsteking. Maar denk het niet want daar ben ik net op getest. Ben heel erg benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.
ik heb net ff gekeken en het zijn spadaders oop een kant en die ene kant is ook veel dikker als de ander denk dat het dit is waar ik z'n drukkend gevoel van heb..