borsten gaan groeien na stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jetvg, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden,
    al een paar dagen heb ik last van mijn borsten!
    nu zei mn mannetje gister "ik denkt dat je borsten aan t groeien zijn"!
    ik deed vanmorgen mn bh aan en heb t idee dat mn bh te klein word!
    maar ik ben niet zwanger, ik heb net mn eisprong,
    zou t kunnen dat je borsten gaan groeien na t stoppen met de pil?
    ik ben op mn 17e begonnen met de pil, misschien dat de pil de groei van mn borsten heeft tegengehouden? kan dat? want zulke grote heb ik nou ook weer niet, maat 70B. misschien krijg ik nu wel een D!! haha!
    maar denken jullie dat t kan dat je borsten op je 24e nog verder gaan groeien terwijl je niet zwanger bent?

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik heb ook al een poosje het gevoel dat mijn borsten groter zijn geworden sinds ik met de pil ben gestopt (ik ben ook niet zwanger). Het zou ook kunnen dat je wat aangekomen ben, dat kan ook aan je borsten zijn... Sinds ik met de pil ben gestopt ben ik wat aangekomen.. nu heb ik laatst hier ergens gehoord dat je van foliumzuur kunt aankomen en ik slik dus die pillen van etos (waar dat volgens mij ook in zit)

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    De pil heeft zoveel bij-effecten (zowel tijdens het slikken als na het stoppen) dat het mij helemaal niet zou verbazen als dit ook kan komen door de pil (of in dit geval het stoppen ermee). Bij mij heeft de pil de groei van mijn borsten niet tegengehouden hoor. Met een cup 85F hoop ik dat tenminste niet.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord dat wanneer je stopt met de pil je borsten gaan groeien, maar het zou natuurlijk wel kunnen! Je zegt dat je 24 bent, normaal gesproken zouden je borsten dan al uitgegroeid zijn.

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Ik hoop het!

Ben half december gestopt maar merk niets aan m'n borsten helaas!

Heb wel last van mijn buik gehad de 2 dagen nadat ik eigenlijk weer had moeten slikken.. maar dat is alles tot nu toe.

Sterk spul zeg, die pil..

6. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi,

Nou bij mij is het precies andersom, had 70E en zit nu rond 70B. Na mijn eisprong groeien ze weer 1 tot 2 cup groter tot mijn menstruatie. Dan wordt het ventieltje weer opengedraaid wvvvvviiiiieeeeeuuuwww en is het weer echo echo in mijn bh haha. Gelukkig is mijn man helemaal gelukkig met mijn lichaam, dus heb niks te klagen.

Liefs

7. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ griekie.. hoeveel verschillende maten bh's heb jij dan in huis??? Het lijkt me erg vervelend!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woow :$ dat meen je! Das echt raar zeg, nog nooit mee gemaakt!

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hihi nou mijn lichaam is ook echt raar, geen pijl op te trekken. Ik heb dus 3 verschillende bh's in huis. En soms is de een wat meer gevuld dan de ander keer.

Groetjes

10. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Mijn borsten zijn ook gegroeid na het stoppen met de pil.
    En ik heb ook het idee dat ze de ene keer groter zijn dan de andere??
    Zou ook echt niet weten waar het aan ligt.
    Ik slik vsm puur mama met foliumzuur dus misschien ligt het daar aan.
    Na mijn ei zijn mijn borsten ook gevoeliger en worden ze groter vaak is het enige wat dan nog lekker zit mijn sportbeha!
    Wat kan een vrouwenlichaam toch raar doen hè;)
    Gelukkig heb ik ook een hele collectie bh's zodat ik ze aan kan passen aan de grote, ha ha:D

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha je omschrijft het wel grappig, maar lijkt me echt vervelend joh!

12. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL

oke, dr gaat al een lichtje branden, ik had ook t idee dat ik aangekomen was, maarja, t is kerst en net jarig geweest dan snoep je ook meer als anders,.. maarja, dan kunnen ook je borsten groeien ja das waar! ook slik ik foliumzuur van kruidvat. tja, dan zal t daar wel van komen, mn borsten zijn ook elke keer rond mn ei en na mn ei super gevoelig, ik kan ook nix anders als een sportbh aan en t liefst heb ik nix aan!
    nou gelukkig heb ik dat niet dat ze een paar maten verschillen voor en na mn ei, dat is echt vreselijk beroerd! maarja, alles went!

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hi meis, nu ik zit er eerlijk gezegd niet zo mee. Ik maak er gewoon wat positiefs van het ene moment heb ik 'grote' borsten en de ander keer 'kleine' . Veel vrouwen willen graag kleinere borsten als ze grotere hebben en andersom. Ik heb dus allebei haha.

Liefs

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb nog nooit gehoord dat je borsten groeien van foliumzuur.
    Maar het kan wel komen door je eisprong dat daarna je borsten groeien. Ik ben trouwens wel na het stoppen met de pil wat aangekomen, dus daar ligt het bij ook aan.
    Maar merk wel dat na mijn ei mijn bh's wat krapper zitten dan voor mijn ei!

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey hoi

mijn borsten zijn zins de stop ( dec 2008 ) een cup groter geworden en ben even zwanger geweest in ronde 9 en toen weer een halve cup groter geworden, dat wordt straks nog wat hahahah )

16. Zina

Zina Niet meer actief

Jazeker dat het kan!
    Ik ben nu 3 maanden van de pil af en ik ben van
    cup 70 F naar 70 G gegaan. (Mijn arme rug)

Jammergenoeg groeit de rest ook mee :(
    Ik lijk zelf al 7 maanden zwanger.
    En mijn benen lijken op die van een zeekoe boehoe

17. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dar mijn borsten nu nog mee gaan groeien, want de test van vanmorgne gaf aan dat ik zwanger ben!!
    hoe snel zal dat gaan? ze zeggen dat ze heel snel groter worden toch?

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook bij dit topic een dikke felicitatie! Geniet ervan.

Deel Deze Pagina