Hallo dames, Ik zit nu op dag 25.. Laatste paar dagen heb ik vaak een hongerig gevoel.. Dit terwijl ik toch best wel van eten hou Het is meer dat misselijke gevoel als je al lange tijd niks meer hebt gegete.. wanneer je al een beetje over je honger heen bent.. Ik had dit de afgelope dagen vooral savonds als ik in bed lag.. en vanmiddag had ik dit ook.. terwijl ik toch wel fatsoenlijk ontbeten had enzo.. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn ei was.. Ik dacht rond dag 14/15 omdat ik rond die tijd ook die steekjes in mijn baarmoeder had.. Maar gister had ik opeens rekbaar WIT ( echt spierwit ) slijm. Ik had de dagen daarvoor gelige afscheiding en de dagen daarvoor ook die witte afscheiding.. Herkennen mensen dit misselijk/honger gevoel.. ( terwijl ik eigenlijk dus helemaal geen honger had )..?? En wat bleek dit bij jullie te zijn? Of bleek het niets te zijn>?
Hey meis, Door mijn hongerige gevoel ben ik gaan twijfelen en toen een testje eraan gegooit en bleek dus nu zwanger ...... ikben nooit een echte eter geweest en toen ineens bleef ik maar honger hebben ik begon te twijfelen dus test positief. succes
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. Ik werd misselijk alsof ik hele tijd niks had gegeten terwijl ik pas daarvoor gewoon veel had gegeten juist. Dus het kan wel een zwangerschapskwaaltje zijn. Ik zou zeggen gooi er een testje tegenaan. dan weet je het zkr en ben je van de onzekerheid af
ja ik kan nog niet testen.. Zit pas op dag 25. Ik heb het hongerige gevoel niet de hele tijd.. Het komt af en toe ff... Ik heb ook wel een paar dagen gehad dat ik gewoon de hele dag at.. omdat ik gewoon echt de hele tijd honger had.. Hoop zo dat het een teken is...
Hoe lang is je cyclus normaal? Want misschien kan je een test gebruiken van 4 dagen voor NOD? Heb je nog meer kwaaltjes? Ik duim voor je dat het raak is
hier net zo mijn cylcus is in de war na dat ik clomid heb geslikt dus weet niet wanneer ik kan gaan testen maar al een paar dagen een vol gevoel in mijn onderbuik en gisteren avond een honger gevoel en vanmorgen had ik dat weer verder af en toe steken in mijn borsten of een branderig gevoel pijn in mijn onder rug met vlagen en bij het opstaan een raar gevoel net boven je schaambod gr.sita
Ik weet niet hoe lang mijn cyclus is.. Kan bijvoorbeeld 40 dagen ofzo zijn, maar het kan ook dat etos zwanger worden mijn cyclus heeft verkort.. Die slik ik pas vanaf deze cyclus
hier ook een honger gevoel... gister begon dat ik en ik bleef maar eten terwijl ik toch niet echt een grote eter ben. bij de eerste had ik dit geloof ik niet. maar ja dat zegt niks. ikkan pas over 4 dagen testen helaas, heb al stiekem en keer getest vorige week maar ja natuurlijk nega was ook veel te vroeg. vind het wel spannend...
ik heb gisteren getest maar was ook negatief als ik mijn langste cyclus pak kan ik donderdag testen dus moet nog ff gedult hebben
ik heb dit ook elke maand na mn eisprong, vooral de vorige maand, toen dacht ik echt ja, nu ben ik zwanger, ik voelde van alles en dat vreselijke hongergevoel! maar ik bleek toch gewoon ongesteld te zijn... dus t kan allebei de kanten op. ik heb t nu weer sinds 4 of 5 dagen, gek word je ervan, maar ik hoop er maar niet te veel op, dan kan t alleen maar mee vallen! succes met wachten! liefs jet
Hier nog iemand met een hongergevoel. Ik herken het zelf niet voor mijn ongi. Vanmorgen moest ik gewoon eten, dus 2 boterhammen op, 2 uur later weer 2, en nu net weer 1.. En ook echt misselijk worden als ik niks eet. Verder heb ik sinds gisterenochtend een onwijs beurs gevoel in mijn borsten. Herken ik ook niet. Dus hier ook erg spannend ! Succes meiden
nou mijn honger gevoel betekent wel degelijk een zwangerschap. heb zojuist posi getest had het eigenlijk helemaal net verwacht eerste ronde meteen raak
hey.. ik heb dat ook.. na mijn innesteling ongeveer had ik het vaag af en toe.. nu na mijn nod (overtijd) heb ik het meer en erger. ik kan normaal goed tegen nachtdiensten, maar vanacht was ik veel misselijk geweest van het niet eten ofzo.. ik wil wel wat eten maar weet dan niet wat, omdat ik wat misselijk ben. echt heel vervelend. ik ben ook geen grote eter, maar ik heb al snel weer een knorrende buik na een maaltijd haha gefeliciteerd dames!!, nu wij nog
dank jullie wel, hoop dat het bij jullie ook raak is deze ronde. ik vind het altijd erg spannend die eerste weken, durf pas te genieten als die twaalf weken om zijn. ik ga maar snel even wat eten haha ben k nog niet aan toe gekomen , en k heb zon honger
hoi.. aantal dagen ook hongersgevoel en wat misselijk als ik niet eet.. vandaag zwanger getest!! succes!!